București, 27 martie 2020 – Sameday, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de curierat, introduce un nou serviciu de livrare la domiciliu „Livrare fără griji” – care elimină contactul direct între destinatar și curier. Noul serviciu permite livrarea coletelor conform cerinței destinatarului – în fața ușii sau în recepții, fără a mai fi înmânate direct, oferind astfel o mai mare siguranță, prin limitarea surselor cu potențial de răspândire a noului virus.
Noul serviciu va fi disponibil începând de luni, 30 martie.
Serviciul „Livrare fără griji” este valabil doar pentru trimiterile fără ramburs, iar activarea sa se face automat în momentul înregistrării comenzii, fără costuri suplimentare. Destinatarul și curierul se vor coordona telefonic, iar livrarea va avea loc fără interacțiune directă între cei doi, pe baza unui cod PIN, primit doar de clientul destinatar prin SMS, care ține loc de semnătură de primire. După confirmarea PIN-ului de către client și introducerea codului în device-ul mobil de către curier, livrarea va fi confirmată cu succes în ecosistemul de aplicații Sameday.
„Prin activitatea noastră avem un rol extrem de important în comunitate, mai ales în contextul răspândirii noului coronavirus. Zi de zi, în prima linie, curierii noștri fac eforturi ca să ne putem bucura cât mai mult de normalitate. Am angrenat întreaga echipă Sameday să caute și să găsească soluții de livrare care să răspundă nevoilor actualului context. Am dezvoltat serviciul „Livrare fără griji” cu gândul la siguranța angajaților și clienților noștri, alăturându-ne astfel efortului global de limitare a propagării noului coronavirus. În perioada imediat
următoare, vom îmbunătăți serviciul adăugând opțiunea de a confirma primirea coletului printr-un singur click. De asemenea, vom încerca să identificăm noi modalități prin care să diminuăm riscul pentru colegii și clienții din comunitatea Sameday”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.
Serviciul „Livrare fără griji” va fi disponibil pentru început în București și ulterior va fi extins în toată țara. Sameday anunță că serviciul va fi menținut și după ridicarea măsurilor menite să limiteze răspândirea virusului COVID-19, deoarece există interes din partea clienților pentru acest tip de livrare.
Sameday a implementat deja o serie de măsuri ce vizează limitarea surselor cu potențial de risc cu scopul de a proteja clienții și angajații. Curierii au fost echipați cu mănuși de protecție, măști și dezinfectant, iar fiecare easybox în care se face livrări este igienizat la fiecare alimentare.
Măsuri au fost luate și în centrele logistice, unde se verifică temperatura angajaților la intrarea în ture, iar un medic monitorizează în permanență starea lor de sănătate. În plus, au fost intensificate și operațiunile de curățenie: echipamentele, suprafețele de lucru și spațiile în comun sunt igienizate periodic, iar HUB-urile sunt dezinfectate cu utilaje speciale pe bază de aburi.
În prezent, echipele din sediile de birouri lucrează de acasă și toate trainingurile, conferințele și călătoriile în interes de serviciu în afara țării au fost anulate.
Despre Sameday
Înființată în 2007, Sameday se numără în prezent printre principalii jucători de pe piața românească de curierat. Compania oferă clienților și partenerilor servicii de curierat la nivel național, livrare în aceeași zi în București și în zonele limitrofe, program extins de livrare, de la 09:00 la 21:00 sau livrare în lockere. Sameday livrează fără a taxa kilometri suplimentari, în peste 7.000 de localități, și pune la dispoziția clienților serviciul easybox, care cuprinde aproape 400 de lockere la nivel național.
În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în două hub-uri logistice, unul amplasat în apropiere de orașul Chitila și unul în județul Sibiu.