Noul program incubator oferă 25.000 euro şi 100.000 euro pentru ideile noi în domeniul nutriției
PepsiCo invită antreprenorii să ia parte la PepsiCo Nutrition Greenhouse, un program incubator destinat să susțină creşterea şi dezvoltarea brandurilor din sectorul alimentar şi al băuturilor dedicate nutriției şi unui stil de viață echilibrat.
Noul program se concentrează pe produsele destinate consumatorilor europeni şi îşi propune să identifice opt branduri inovatoare din sfera nutriţională. Companiile selectate vor primi fonduri şi oportunitatea de a colabora cu experți PepsiCo de la branduri precum Quaker, Alvalle, Naked şi Tropicana. Partenerii PepsiCo vor ajuta şi consilia companiile selectate pentru a-şi atinge potențialul pe piaţă. Antreprenorii ale căror afaceri înregistrează vânzări de 2 milioane euro sau mai mici de această sumă sunt invitaţi să descopere mai multe despre acest program şi să aplice pe www.nutritiongreenhouse.com până pe 15 mai 2017.
Fiecare dintre companiile alese va primi o bursă în valoare de 25.000 euro, iar timp de şase luni, fiecare va avea posibilitatea de a lua parte la evenimente diverse, primind ajutor inclusiv de la directori a căror expertiză îi va ajuta să identifice provocările imediate pentru a obţine o creştere rapidă în piaţă. La sfârşitul programului, compania câştigătoare va fi premiată cu 100.000 euro, având posibilitatea de a-şi continua expansiunea.
Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul PepsiCo de a deschide drumurile către inovaţii şi de a colabora cu antreprenori şi persoane cu spirit inovator, care contribuie la modelarea industriei de alimente şi băuturi. Juan Ignacio Amar, Vice Preşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană şi inițiatorul programului, afirmă:
“În 2006, PepsiCo a început o călătorie pentru a transforma felul în care face afaceri astfel încât să putem livra rezultate financiare remarcabile fără a neglija nevoile societății. Denumim această filosofie Performanţă cu Scop şi are în vedere un accent important pe transformarea portofoliului nostru și pe oferirea unor opțiuni mai nutritive. Obiectivul nostru este ca rata de creștere a vânzărilor produselor nutritive să depășească rata de creștere în vânzări ale portofoliului.
Cererea consumatorului pentru alimentele şi băuturile mai nutritive continuă să crească şi acesta este un semn bun pentru industria noastră. Avem o oportunitate extraordinară de a folosi resursele noastre globale pentru a influenţa schimbarea într-un mod pozitiv, iar programul Nutrition Greenhouse își propune să contribuie la dezvoltarea celor mai buni antreprenori din sectorul de alimente şi băuturi.”
Jim Andrew, Senior Vice Preşedinte, Strategie Globală şi Piaţă de Risc pentru PepsiCo adaugă: “Credem că oamenii din întreaga lume trebuie să aibă acces la produse convenabile, nutritive și delicioase. Va fi nevoie de cooperare pentru a putea face acest lucru posibil și ne dorim ca acele companii mai mici și inovatoare să vadă în PepsiCo un colaborator care îi poate sprijini în creşterea afacerii lor. Ne dorim să interacţionăm cu antreprenori care împărtăşesc viziunea noastră, Performanţă cu Scop, prin care ne dorim să obținem rezultate foarte bune fără a neglija nevoile societăţii. Lucrând împreună și valorificând atuurile ambelor organizații, putem oferi europenilor noi produse nutritive. ”
Proiectul PepsiCo Nutrition Greenhouse își propune să sprijine brandurile în curs de dezvoltare si să le ghideze către atingerea potenţialului maxim pe piaţă prin îndrumări de optimizare ale brandului, dezvoltarea produsului, managementul lanţului de aprovizionare, achiziţii şi distribuţie. Acest program va lua în considerare și elementele esenţiale ale oricărei afaceri la început de drum, precum planificarea businessului, structura corporativă şi strângerile de fonduri.
Pentru mai multe detalii, accesaţi link-ul: www.nutritiongreenhouse.com.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.