București, 10 decembrie 2020: Startup-ul românesc fenix.eco își extinde activitatea și pe segmentul B2B și anunță un prim parteneriat cu BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala București. Fenix.eco a lansat primul magazin online destinat consumatorilor finali – B2C – (www.fenix.eco) în luna aprilie. În prezent, are în portofoliu peste 20 de modele recondiționate de smartphone-uri Apple, Samsung, Sony și Huawei dedicate companiilor, la prețuri cu până la 50% mai mici decât unele noi. Pe lângă aparatul recondiționat, telefoanele fenix.eco dispun de accesorii noi și beneficiază de o garanție de 12 luni.

 

„Am intrat cu succes pe piața smartphone-urilor în urmă cu opt luni. Acum intenționăm să duplicăm succesul de care am avut parte pe segmentul B2C, în zona B2B. Din cauza impactului economic al COVID-19, multe companii încearcă în prezent să-și optimizeze cheltuielile. Smartphone-urile noastre recondiționate au un aspect impecabil și se află într-o stare perfectă de funcționare, la un preț mult mai mic comparativ cu unele noi. Potrivit producătorului HMD Global, 91% dintre companiile europene consideră că prețul este un factor important atunci când achiziționează smartphone-uri pentru angajații lor. Prin urmare, cred că fenix.eco va deveni rapid soluția optimă pentru un număr tot mai mare de IMM-uri și cumpărători din zona corporate”, a declarat Grégoire Vigroux, Serial Entrepreneur & Business Angel.

 

Fenix.eco vizează companiile care doresc să ofere angajaților lor cele mai bune mărci de smartphone-uri la un cost accesibil. În prezent, Apple reprezintă 75% din vânzările fenix.eco, iar iPhone 8 este bestseller-ul companiei. Magazinul online dispune de o secțiune B2B, www.fenix.eco/B2B, unde cumpărătorii corporate pot plasa comenzi și obține reduceri, pe baza volumelor comandate.

 

BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala București este primul partener corporate al fenix.eco pe acest segment. „Mai mult decât un model de business sustenabil, o parte fundamentală a ADN-ului nostru o reprezintă și susținerea activă a unor inițiative care promovează responsabilitatea față de mediul înconjurător. Întâmpinăm cu mare entuziasm fiecare prilej prin care întâlnim oameni vizionari, determinați să genereze un impact pozitiv pentru un viitor mai bun, așa cum este start-upul fenix.eco. Cred cu tărie în potențialul pe care un model de afaceri precum cel de economie colaborativă îl are pentru a genera un comportament sustenabil de consum colectiv. Am ales să folosim telefoane vechi recondiționate în locul achiziționării unora noi, deoarece astfel putem contribui la reducerea producției de produse poluante”, spune Miruna Senciuc, CEO BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala București.         

 

Grégoire Vigroux concluzionează: „Din ce în ce mai multe companii sunt de părere că trecerea la o economie circulară nu are implicații doar la nivel economic, ci și pentru mediul înconjurător. Potrivit Recommerce, procesul de fabricare a unui smartphone generează 56 kg de CO2 și necesită 44 kg materie primă. Acest aspect reprezintă argumentul pentru care fenix.eco poate fi o soluție dezirabilă pentru companiile care doresc să își optimizeze costurile, dar să aibă și un impact pozitiv asupra mediului.”

 

***

 

Despre fenix.eco

Fenix.eco este un startup românesc lansat în aprilie 2020, oferind smartphone-uri recondiționate care combină multe dintre avantajele noilor telefoane, inclusiv aspect perfect și stare de funcționare impecabilă, precum și o garanție de 12 luni, dar la prețul competitiv al modelelor second-hand, cu până la 50% mai ieftine decât decât modelele noi. Distribuția telefoanelor este realizată prin intermediul magazinului online www.fenix.eco, precum și prin canalele de retail tradițional și B2B.

 

Despre Cetelem – www.cetelem.ro, o marcă comercială BNP Paribas Personal Finance

Începând cu 1 martie 2018, Cetelem IFN SA a devenit BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala București, ca urmare a fuziunii strategice transfrontaliere dintre Cetelem IFN SA și banca mamă franceză BNP Paribas Personal Finance. După finalizarea procesului de fuziune, activitatea comercială din România a continuat sub brandul Cetelem, cunoscut publicului de credite de consum din România. Compania continuă să ofere servicii de credite de consum în magazin, carduri de credit, credite auto, credite de nevoi personale, fie la locul vânzării, fie la distanță, prin telefon sau Internet. În cei peste 14 ani de când este prezentă pe piața românească, Cetelem a oferit peste 1,8 milioane de credite.

 

Despre BNP Paribas Personal Finance

BNP Paribas Personal Finance SA este liderul pieței creditelor de nevoi personale în Franța și în Europa prin intermediul activității de acordare a creditelor de consum și credite imobiliare. Subsidiară a BNP Paribas SA, BNP Paribas Personal Finance are aproape 20.000 de angajați, compania operează în peste 30 de țări. Sub mărcile comerciale Cetelem, Findomestic AlphaCredit și Credit Moderne, compania oferă o  gamă extinsă de produse de creditare, fie prin punctele de vânzare din magazine și showroom-uri auto, fie direct către consumatori, prin agenții și prin Internet. Oferta BNP Paribas Personal Finance include produse de asigurări sau depozite pentru clienții săi din Bulgaria, Franța, Germania și Italia. BNP Paribas Personal Finance SA a dezvoltat o strategie legată de parteneriatele cu retaileri, magazine online și instituții financiare (bănci și companii de asigurări), bazată pe experiența și know-how-ul acumulate în oferirea de soluții de creditare integrate și adaptate activității și strategiei comerciale a partenerilor. Compania și-a asumat, de asemenea, un rol major în educația financiară a clienților în spiritul împrumutului responsabil. Pentru mai multe detalii, vizitați: www.bnpparibas-pf.com; @bnpp_pf ; company/bnp-paribas-personal-finance.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here