Sursa foto: https://pixabay.com/photos/computer-summary-chart-business-767776/
Pentru a alege cea mai bună agenție de marketing online ale cărei specialiști să ofere servicii de optimizare SEO, este important de avut în vedere mai multe aspecte. Fără servicii de optimizare SEO eficiente, site-urile web nu vor avea succes în mediul online, iar numărul clienților și profitul obținut nu vor fi în concordanță cu așteptările acestora.
Întrebări pe care trebuie să și le pună clienții unei agenții de marketing online înainte de a solicita servicii de optimizare SEO
Înainte de a solicita servicii SEO, clienții oricărei agenții de marketing online trebuie să caute informații prin care să răspundă la următoarele întrebări referitoare la agenția respectivă și la serviciile pe care le prestează, și anume:
- De când oferă agenția de marketing online servicii de optimizare SEO pentru site-uri?
- Cum vor construi respectivii specialiști ai agenției backlink-urile?
- Cum se poate măsură succesul campaniei de optimizare SEO derulate?
- În cât timp ajunge site-ul respectiv pe pagină numărul 1 Google?
- Agenția de marketing online are un site sau un blog bine structurat, cu informații corect scrise?
- Cât de bine sunt scrise articolele SEO? Specialiștii au toate informațiile SEO bine stabilite, corectează articolele?
- Care este prețul optimizării SEO practicat de agenție?
Rezultate care se văd pe termen lung în urmă serviciilor de optimizare SEO
Un preț bun pentru optimizarea SEO se vede în timp, fiind o investiție ce se întinde pe mai mulți ani, pe termen lung, prin creșterea traficului pe site-ul companiei și prin creșterea numărului de clienți noi, dar și a valorii comenzilor plasate. Nu în ultimul rând, trebuie să crească și numărul de clienți care se întorc să facă afaceri cu respectivă companie și numărul de clienți fideli.
Un preț bun pentru serviciile de optimizare SEO respective înseamnă o balanță extrem de echilibrată între suma de bani plătită și rezultatele pe care le obțin, balanță inclinandu-se la început în direcția prețului plătit, ulterior în direcția rezultatelor obținute, iar pe masura ce lunile trec, balanță trebuie să fie echilibrată, astfel încât clienții să ajungă să considere că prețul pe care îl plătesc pe abonamentul SEO este mic, comparativ cu rezultatele obținute.
Crearea unui blog de succes în articolele căruia să fie strecurate tehnici SEO
Blogurile de succes create de agențiile web design trebuie includă tehnicile SEO strecurate în interiorul articolelor postate. De aceea, pentru că reprezentanții companiilor să se asigure că au luat cea mai bună decizie pentru deschiderea unui blog, este important că:
- Blogul să arate cele mai populare articole pe prima pagină și să facă referire către site-ul companiei;
- Blogul să aibă o pagină special creată pentru cei care intră pentru prima dată pe site;
- Cititorii să fie înștiințați asupra serviciilor și produselor pe care respectiva companie le oferă pe site, prin intermediul trecerilor subtile pe blog;
- Blogul să conțină testimoniale pentru că acestea au un impact major asupra persoanelor care le citesc.