Postis, start-up-ul românesc care a dezvoltat o platformă prin intermediul căreia companiile naționale și internaționale de retail își pot eficientiza întregul flux de livrare, a atras o nouă finanţare în valoare de 1,4 milioane de euro. Așadar, finanțările totale atrase de companie în doar un singur an se ridică la aproape 2 milioane de euro. Această nouă investiție românească le oferă fondatorilor curajul de a se extinde pe piețele din Europa.
Compania evaluată anul trecut la 2,1 milioane de euro, a ajuns să valoreze în prezent 6 milioane de euro
Platforma Postis pune la dispoziția companiilor partenere din domeniul retail opțiuni diversificate, personalizate și flexibile menite să structureze și să simplifice întregul lanț de vânzare-cumpărare-livrare. Companiile partenere se bucură de ușurința cu care pot integra noi opțiuni de livrare, de optimizare a timpilor de livrare și de reducere a costurilor cu transportul, toate aceste îmbunătățiri aducând mărirea marjei de profit și îmbunătățirea experienței și satisfacției clientului final.
„Prin această investiţie, Postis devine una dintre companiile românești cu cea mai rapidă rată de capitalizare. Compania și-a început activitatea cu o investiție de 100.000 de euro, reprezentând fonduri proprii, apoi la începutul anului 2018 am luat prima finanțare de jumătate de milion de euro, iar anul acesta am reușit să atragem o nouă finanțare de 1.4 milioane de euro. Investiția va fi folosită pentru atingerea a două obiective strategice: susținerea creșterii accelerate a companiei și dezvoltarea produsului în vederea extinderii pe alte piețe din Europa.”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.
Dublare a comenzilor procesate la fiecare 6 luni
Încrederea investitorilor în start-up-ul românesc este dată de faptul că încă de la lansarea platformei pe piață aceasta a înregistrat o creștere accelerată, caracterizată prin dublarea numărului de comenzi procesate la fiecare 6 luni, ajungând în prezent la peste 1,7 milioane de comenzi. Postis a încheiat parteneriate cu marii jucători de pe piață precum Flanco, Ikea, Elefant, Frisbo precum și cu alte companii de transport, curierat, logistică ori retail.
Despre Postis
Postis este o companie fondată cu capital 100% românesc, în anul 2016. Postis se implică în permanență în dezvoltarea și îmbunătățirea soluției, implementând strategii noi de relaționare și deservire a clientului, investind resurse pentru adoptarea comerțului de tip “omni-channel” și analizând potențialul pieței și nevoile partenerilor pentru a promova soluții de distribuție ce acoperă simultan nevoile de cumpărare online sau in-store.