Vodafone Romania lanseaza campania „Vezi in viitor” cu ocazia aniversarii a 20 de ani, prin care ilustreaza, cu ajutorul realitatii virtuale 360°, cum ar putea arata meseriile viitorului. Aceasta este o premiera, Vodafone Romania fiind primul operator de telecomunicatii care produce astfel de continut video pentru campaniile sale.
Incepand din luna martie, campania „Vezi in viitor” va fi implementata in peste 50 de magazine din Bucuresti si din alte 22 de orase din intreaga tara. Lista acestora este publicata pe www.vodafone.ro, aici. In fiecare magazin va exista un spatiu echipat cu ochelari Samsung Gear VR si cu smartphone-uri care pot fi utilizate de toti vizitatorii pentru a vedea, utilizand tehnologia 360° VR, cum vor arata in viitor meseriile de padurar, doctor si arhitect.
„Aniversarea a 20 de ani nu se concentreaza doar pe modul in care am sprijinit oamenii sa reuseasca pe drumul lor de-a lungul timpului, dar si ofera o privire spre ceea ce urmeaza. Este angajamentul nostru ca vom continua sa ne implicam in viitorul clientilor nostri, inovand si creand valoare pentru ei prin cee ce facem, pentru a le oferi noi modalitati de a-si imbunatati viata. Aceasta campanie ofera un mod creativ care ne permite sa aruncam o privire in viitor, prin intermediul tehnologiei de ultima ora”, a declarat Ravinder Takkar, Presedinte si CEO Vodafone Romania.
Initiativa „Vezi in viitor” este promovata printr-o campanie de comunicare construita in jurul mesajului „Ai puterea sa-ti faci viitorul. Descopera meseriile generatiei viitoare, pentru prima data in 360° VR”, desfasurata in mediile TV print si online.
Vodafone Romania aniverseaza 20 de ani pe tot parcursul anului 2017 printr-o serie de initiative dedicate clientilor. Brandul Vodafone este prezent pe piata romaneasca din anul 2005, cand a achizitionat Connex, care si-a lansat serviciile in 1997. De-a lungul istoriei sale pe piata locala, operatorul a investit cu prioritate in inovatie, fiind primul care a furnizat servicii GPRS (in 2001) si mai apoi servicii 3G (in 2005) si 4G (in 2012). Lansarea primului serviciu de Relatii cu Clientii (in 1997), a primei fundatii corporative (in 1998), a serviciului de mesaje scurte – SMS – si a celor de date si fax (in 1998), precum si a primului serviciu de recunoastere automata a vorbirii (in 2014) se numara printre premierele pe care Vodafone Romania le-a marcat pe piata de telecomunicatii din tara noastra.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone are divizii in 26 de tari, 49 de retele partenere in intreaga lume si operatiuni de broadband fix in 17 tari. La 31 decembrie 2016, Vodafone avea 470 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 14,3 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.