NOUL PROIECT VA FI PRIMUL HOTEL DIN ALBA IULIA AFILIAT UNUI LANȚ INTERNAȚIONAL
Accor, lider global în industria ospitalității, anunță încă un hotel în portofoliul său din România – noul Mercure Alba Iulia Cetate. Noul proiect va fi primul hotel din Alba Iulia afiliat unui lanț internațional și va fi operațional în al doilea trimestru al anului 2024. Hotelul va funcționa în cadrul unui contract de franciză cu un investitor local parte a grupului Dentotal, un partener apreciat al Accor, care a deschis deja două hoteluri în cadrul grupului: Mercure Bucharest City Center în 2014 și ibis Styles Bucharest City Center în 2020.
Mercure Alba Iulia Cetate va pune la dispoziția turiștilor 112 camere și apartamente generoase, dispuse pe trei etaje plus mansardă, un restaurant de 282 mp cu terasă exterioară, o sală de evenimente de 430 mp, un centru SPA, un loc de joacă pentru copii în interior și exterior și o parcare exterioară și interioară. Noul hotel va fi situat pe strada Dimitrie Cantemir, la doar 3 minute de Cetate și la o distanță de mers pe jos de principalele repere turistice, cum ar fi Catedrala Ortodoxă a Reîntregirii, Catedrala Romano-Catolică, Muzeul Național al Unirii. Poziționarea sa unică – în apropierea centrului orașului, precum și a șoselei de centură – va sprijini Mercure Alba Iulia Cetate să devină un refugiu urban autentic, o destinație excelentă pentru călătorii de leisure, precum și pentru evenimente corporative și private.
Alba Iulia are o accesibilitate foarte bună pe autostradă: se află la 353 km de București, 78 km de Cluj, 185 km de Timișoara, 53 km de Sibiu, 167 km de Oradea, 163 km de Brașov. De asemenea, orașul se află în apropierea a două aeroporturi internaționale: Sibiu, la 40 de minute și Cluj-Napoca, la 60 de minute. Din Budapesta, Ungaria, se poate ajunge la Alba Iulia cu mașina pe două rute, prin Oradea sau Timișoara.
„Anunțul cu privire la deschiderea primului hotel afiliat la o rețea internațională din Alba Iulia este o dovadă importantă a angajamentului Accor fată de piața din România; acela de a aduce standarde înalte și cele mai recente inovații în domeniul ospitalității în orașele cheie pentru turism și afaceri din țară. A avea un hotel Mercure pe harta orașului consolidează atractivitatea destinației, deoarece îi asigură atât pe oaspeții locali, cât și pe cei internaționali că se vor bucura de aceleași servicii de calitate cu care sunt obișnuiți în întreaga lume.„ – spune Maria Drăgulin, director de dezvoltare Accor pentru România, Bulgaria, Moldova și Republica Cehă.
„Alba Iulia este un oraș uimitor, cu o istorie impresionantă, dublată de un stil de viață contemporan și vibrant. Suntem încântați să facem parte din dezvoltarea orașului și să contribuim la oferta sa turistică, cu un nou hotel de talie internațională. Prin această nouă colaborare, ne consolidăm și mai mult parteneriatul cu Accor Group și ne reafirmăm încrederea în brandul Mercure, pe care l-am adus pentru prima dată în România, în 2014.” adaugă Bogdan Dogariu, reprezentant al grupului Dentotal.
Prin intermediul brandului Mercure, Accor promite o experiență hotelieră complet nouă. Fiecare unitate are un stil propriu și o personalitate unică, inspirate de specificul destinației și de cultura locală. Conform ADN-ului mărcii, hotelurile Mercure au rădăcini în comunitatea locală, oferind o experiență completă și autentică a regiunii, care include bucătăria, meșteșugurile și tradițiile sale.
***
DESPRE ACCOR
Accor este un grup hotelier, lider mondial în domeniul ospitalității augmentate ce cuprinde peste 5.300 de hoteluri și 10.000 de restaurante și baruri din 110 țări. Grupul are unul dintre cele mai diverse și integrate ecosisteme de ospitalitate din industrie, ce cuprinde branduri de lux și premium, soluții ce se adresează segmentelor midscale și economic, concepte de lifestyle unice, spații de divertisment și cluburi de noapte, restaurante și baruri, reședințe private, proprietăți ce oferă cazare pentru grupuri, servicii de concierge, spații de co-working și multe altele. Accor se mândrește, de asemenea, cu un portofoliu de neegalat de mărci proprii și cu aproximativ 230.000 de membri ai echipei la nivel mondial. Clienții se bucură de programul de loialitate al companiei, ALL – Accor Live Limitless – care oferă acces la o mare varietate de beneficii, servicii și experiențe. Prin inițiativele Planet 21 – Acting here, Accor Solidarity, RiiSE și ALL Heartist Fund, grupul stimulează practicile pozitive, printr-o conduită de afaceri etică, promovează turismul responsabil, sustenabilitatea mediului înconjurător, implicarea în comunitate, diversitatea și incluziunea. Fondată în 1967, Accor SA are sediul central în Franța și este listată public la Bursa de Valori Euronext Paris (cod ISIN: FR0000120404) și pe piața OTC (Ticker: ACRFY) din Statele Unite. Pentru mai multe informații, vizitează group.accor.com sau urmărește Accor pe Twitter, Facebook, LinkedIn și Instagram.
Media Relations
Evelina Necula | OneTouch PR | [email protected]
Agnieszka Kalinowska | Accor Poland & Eastern Europe | [email protected]