Antreprenorul Răzvan Căzănescu lansează TBF Show, podcast-ul în care rezolvă probleme de management, marketing și vânzări, în timp real, pentru antreprenori din diferite industrii. După mai bine de 13 ani în care a fost implicat, din postura de consultant, partener, investitor sau fondator în mai bine de 300 de companii din peste 20 de industrii, Căzănescu oferă gratuit soluții concrete pentru provocările aduse de afacerile românești.
În cei 13 ani de junglă antreprenorială, Răzvan Căzănescu a observat anumite lucruri care se repetau în toate afacerile și care, dacă erau făcute bine, făceau managementul să funcționeze, vânzările să duduie și angajații să performeze. A numit acele lucruri fundamente de business și astăzi vine să le dea mai departe către toți antreprenorii, prin realizarea TBF Show.
Primele episoade ale podcast-ului TBF Show sunt disponibile pe site-ul www.tbf.ro și îi au ca invitați pe Ștefan Irimia – co-fondator AllAboutParenting, pe Dan Tigău – un industrialist care, pe lângă oțelării și fabrici de chimicale, a ajuns să vândă chinezilor palete de tenis de masă fabricate în România și pe Ciprian Chelariu – fondator și CEO Izotec. Cele 3 episoade vin cu răspunsuri la o serie de întrebări apărute cu siguranță pe buzele multor antreprenori: cum ar fi bine să reacționăm ca antreprenori și lideri în situația creată de Covid-19, cum luăm decizii atunci când nu avem predictibilitate în piață, cum menținem concentrarea oamenilor și cum evaluăm performanța într-o lume carantinată, cum reinventăm un business fără să aruncăm la gunoi ceea ce aven deja, cum controlăm munca remote, ce strategii de lichidări de stocuri aplicăm în perioada de criză și multe altele.
“Antreprenorii români au acum șansa să își învie afacerile și să le crească mult mai frumos decât înainte. Criza nu trebuie trebuie văzută drept o limitare, iar scopul nu trebuie să fie doar menținerea pe linia de plutire. E important să fim deschiși către inovație și se știe deja că cele mai multe inovații se fac pe timpul crizelor”, declară Răzvan Căzănescu, fondator TBF.
TBF Show este disponibil complet gratuit
TBF Show oferă gratuit antreprenorilor toată informația necesară pentru creșterea și organizarea unei afaceri de succes și toate tehnicile pe care Răzvan Căzănescu le-a creat și testat în afaceri în această perioadă. De ce? Pentru că antreprenorii români au o șansă reală de a schimba țara cu adevărat, însă pentru asta au nevoie de fundamente de business, spune realizatorul.
“În următorii 40 de ani, vreau să ajut 10 companii românești să ajungă nr.1 mondial în domeniul lor. Dacă reușesc acest lucru, atunci România se va schimba, iar eu voi putea considera că am avut o viață trăită cu sens. Chiar cred că pot schimba țara care m-a făcut ceea ce sunt azi într-o țară respectată la nivel internațional. În timp, cu răbdare și multă muncă. TBF.ro și TBF Show sunt parți importante din această misiune. Iar un prim pas este să le ofer gratuit fundamentele tuturor antreprenorilor români. Apoi rămâne să aleg cele 10 companii care au șansa și nebunia necesară să ajungă acolo. Două dintre ele ar putea fi chiar franciza DAbo Doner și Izotec, companii românești în care sunt deja implicat”, adaugă Răzvan Căzănescu, fondator TBF.
Despre Răzvan Căzănescu
Răzvan Căzănescu fost implicat în sute de companii din postura de consultant, partener, investitor sau fondator. A dublat companii de milioane de euro în doar 3 luni și a dus startup-uri la peste un milion de euro în primul an de activitate. Este creatorul cursului de management numit Management Fundamentals și a 40q, un soft de management care să permită implementarea tehnicilor din Management Fundamentals într-un mod mai simplu și organizat. În ultimii 3 ani, 40q a contribuit la scalarea a sute de afaceri din zeci de industrii și mai mult decât atât, a contribuit la sănătatea mentală a antreprenorilor care s-au decis să îl folosească.
Căzănescu derulează în paralel și Fundamentul Zilei, disponibil tot pe www.tbf.ro, o lecție zilnică, concisă, de antreprenoriat, management, marketing sau vânzări care se adresează antreprenorilor și abordează teme precum tehnici concrete de recrutare, modalități de ofertare sau metode de promovare.