Până în anul 2025, banca estimează că întregul portofoliu de carduri să fie realizat din plastic reciclat și elemente biodegradabile
București, 19 iulie 2022 – BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala București, prin marca sa comercială Cetelem, anunță emiterea începând de luna aceasta a primelor carduri Cetelem realizate din plastic reciclat (rPVC), prietenoase cu mediul. În urma acestui proces, banca estimează o reducere a amprentei de carbon cu aproximativ 3,5 tone. Această acțiune se desfășoară sub umbrela programului Positive Impact, un demers prin care este promovat accesul la un consum mai responsabil și sustenabil al clienților și partenerilor Cetelem.
Obiectivul Cetelem este ca până în anul 2025, întregul portofoliu de carduri să fie realizat din plastic reciclat și elemente biodegradabile. Producerea cardurilor de acest tip va avea loc gradual, cele vechi urmând a fi înlocuite pe măsura expirării, odată cu epuizarea stocurilor existente.
Noul plastic conține material reciclat în proporție de 85,5% și folosește soluțiile Greenpay – PVC de la IDEMIA, lider mondial în soluții de identitate augmentată. Mai mult, o parte din gama de cerneluri folosite sunt biodegradabile. Tehnologia reprezintă cel mai recent demers al experților în cercetare și dezvoltare din cadrul IDEMIA și are la bază o atenție deosebită acordată selecției materiilor prime, proceselor de fabricație și asamblare, pentru a asigura menținerea calității înalte a cardului. Noua versiune a cardului va păstra funcționalitățile prezente, posesorii putându-le folosi la fel ca până acum.
„Grija față de utilizarea resurselor este una dintre cele mai mari provocări pe care societatea modernă le întâmpină în ziua de azi. Un comportament responsabil, inclusiv din punct de vedere al consumului, ne va ajuta să conservăm resursele naturale, să reducem amprenta de carbon și să facem diferența la o scară mai largă. Continuăm să sprijinim tranziția către un viitor verde, iar emiterea noului tip de carduri realizate din plastic reciclat este o acțiune ce contribuie la binele mediului înconjurător și, de aceea, ne încurajăm clienții să aleagă variante de plată prietenoase cu mediul. Doar împreună putem sprijini și, în același timp, îmbunătăți calitatea vieții pe termen lung”, spune Miruna Senciuc, CEO BNP Paribas Personal Finance Sucursala București.
În calitate de bancă ce activează pe piața cardurilor de credit, cu aproximativ 400.000 de carduri în portofoliu, BNP Paribas Personal Finance București se află constant în topul primilor trei emitenți de astfel de carduri și se bucură să dezvolte soluții alături de parteneri cu principii și obiective comune în ceea ce privește sustenabilitatea și impactul pozitiv asupra mediului.
BNP Paribas Personal Finance Bucuresti este o bancă responsabilă care alege să se implice în programe de sustenabilitate, iar protejarea mediului este una dintre prioritățile sale. De-a lungul timpului, banca a demarat diferite mișcări în acest sens, precum Creditul Verde, care constă în finanțarea proiectelor care au grijă de sănătatea mediului, oferind o dobândă avantajoasă, mai mică decât oferta standard, acțiuni de reciclare sau plantarea a sute de copaci.
***
Despre Cetelem – www.cetelem.ro, un brand comercial BNP Paribas Personal Finance
Începând cu 1 martie 2018, Cetelem IFN SA a devenit – BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala București, ca urmare a fuziunii strategice transfrontaliere dintre Cetelem IFN SA și banca mamă franceză BNP Paribas Personal Finance. După finalizarea procesului de fuziune, activitatea comercială din România a continuat sub brandul Cetelem, cunoscut publicului de credite de consum din România. Compania continuă să ofere servicii de credite de consum în magazin, carduri de credit, credite auto, credite de nevoi personale, fie la locul vânzării, fie la distanță, prin telefon sau Internet. În cei peste 15 ani de când este prezentă pe piața românească, Cetelem a oferit peste 1,8 milioane de credite.
Despre BNP Paribas Personal Finance
BNP Paribas Personal Finance este cea mai importantă companie de finanțare pentru consumatori din Franța și Europa, oferind o gamă variată de produse de creditare pentru consum. Subsidiară deținută integral de Grupul BNP Paribas, BNP Paribas Personal Finance are aproape 20.000 de angajați și operează în 30 de țări. Cu mărcile comerciale Cetelem, Cofinoga, Findomestic și AlphaCredit, compania oferă o gamă extinsă de produse de credit pentru nevoi personale, fie prin punctele de vânzare din magazine, la reprezentanțele auto sau direct către consumatori, prin agenții și online.
Oferta BNP Paribas Personal Finance a fost completată cu produse de asigurare și de economii pentru clienții săi din anumite țări, printre care Germania, Bulgaria, Franța și Italia.
De-a lungul mai multor ani, BNP Paribas Personal Finance a dezvoltat o strategie activă de parteneriate cu rețele de retail, producători și distribuitori de autoturisme, magazine online și alte instituții financiare (bănci și companii de asigurări), bazată pe experiența sa pe piața de creditare și pe abilitatea de a oferi servicii integrate și adaptate activității și strategiei comerciale a partenerilor.
Pentru a veni în sprijinul clienților și al partenerilor, BNP Paribas Personal Finance și-a asumat să promoveze accesul la un consum mai responsabil și mai durabil.
Pentru mai multe detalii:
@bnpp_pf
www.linkedin.com/company/bnp-paribas-personal-finance