București, 05.07.2021– CEC Bank lansează aplicația SmartPhone POS – o soluție inovativă adresată comercianților, care permite transformarea telefonului mobil în dispozitiv POS pentru acceptarea plăților cu cardul.
”În contextul în care mobilitatea și soluțiile digitale câștigă din ce în ce mai mult teren în rândul consumatorilor și antreprenorilor, aplicația SmartPhone POS este soluția cu care CEC Bank vine în întâmpinarea comercianților pentru acceptarea plăților cu cardul direct de pe telefonul mobil, fără să fie nevoie de închirierea unor dispozitive speciale, de conexiuni suplimentare dedicate POS-ului și de costuri suplimentare de administrare”, a declarat Mihaela Bujac, Director Carduri în cadrul CEC Bank.
Soluția de acceptare a plăților cu cardul de pe telefon se adresează în principal micilor afaceri și business-urilor pentru care mobilitatea este esențială: servicii de curierat și livrare, comerț stradal, servicii la domiciliu, restaurante, etc. În plus, prin decontarea automată a tranzacțiilor la sfârșitul zilei, micii antreprenori pot avea acces rapid la lichidități.
Pentru a susține antreprenorii în procesul de digitalizare a afacerilor, CEC Bank oferă soluția SmartPhone POS în mod gratuit business-urilor care încheie contracte până la sfârșitul anului- fără comisioane de instalare, fără comisioane de administrare și fără comisioane la acceptare până la 30 iunie 2022.
Pandemia a accelerat adopția plăților cu cardul. În 2020, la nivelul portofoliul de carduri emise de CEC Bank, s-a înregistrat o creștere a numărului de tranzacții cu peste 35%, mai mare decât creșterea medie la nivelul sistemului bancar – de 20,6%.
Cu soluția de acceptare a plăților cu cardul prin aplicația SmartPhone POS, consumatorii se pot bucura de plăți contactless rapide și în siguranță, inclusiv de pe telefonul mobil, prin portofele electronice precum Google Pay, Apple Pay sau CEC Pay. Plățile se vor face prin simpla apropiere a cardului sau a telefonului clientului de dispozitivul pe care a fost instalată aplicația SmartPhone POS și pe care au fost introduse detaliile de plată. Bonul cu confirmarea plății poate fi trimis clientului pe email, SMS sau Whatsapp.
Aplicația SmartPhone POS a fost certificată de Visa și Mastercard și respectă cele mai înalte standarde de securitate a datelor.
La nivelul comercianților, aplicația SmartPhone POS poate fi utilizată de pe orice dispozitiv – telefon, tabletă – cu sistem de operare Android (versiunea 5.0 sau mai recentă), echipat cu NFC și cu conexiune la Internet. Aplicația poate fi activată imediat pe baza codurilor SMS generate după semnarea contractului cu CEC Bank.
***
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 41,25 miliarde lei, la sfârșitul lui 2020.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și phone-banking (Tele CEC).
Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank. În luna noiembrie 2019, în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.