• Toți copiii cu vârsta între 7 și 14 ani, care au participat la un atelier de educație financiară FLIP Școala de Bani pe Roți, pot participa la o vânătoare de comori online
  • Premiile sunt în valoare de peste 60.000 lei

 

București, 18 martie 2021 – Cu ocazia săptămânii educației financiare, Global Money Week, Școala de Bani și Școala de Valori lansează FLiPiada, o competiție online de tip “vânătoare de comori”, cu tematică financiară, adresată copiilor cu vârste între 7 și 14 ani din întreaga țară. Participarea este gratuită, singura condiție de îndeplinit la înscriere este ca aceștia să fi luat parte până acum la atelierele gratuite de educație financiară FLiP – Școala de Bani pe Roți.

 

Competiția se va desfășura în perioada martie – iunie 2021, iar participanții vor fi împărțiți în două grupe de vârstă: Detectivii (7-10 ani) și Exploratorii (11-14 ani). Înscrierile pentru prima grupă vor începe pe 22 martie, iar pentru cea de-a doua pe 25 martie. Cei care se înscriu mai repede, pe durata Global Money Week (22-28 martie), vor primi puncte suplimentare. Elevii interesați trebuie să intre pe website-ul Școlii de Valori – https://escoaladevalori.ro/flipiada, să-și facă un cont și să treacă de etapa de verificare a participării la atelierele FLiP.

 

„Camionul de educație financiară FLiP și-a continuat drumul către copii și în pandemie, dar, de data aceasta, în online. Pentru că interesul a fost foarte mare și copiilor le place să învețe despre bani, ne-am gândit să mai adăugăm o provocare, una care se lasă și cu recompense! Sperăm că o se distreze în timp ce rezolvă provocările competiției și că o să se bucure de premii aplicând din lucrurile învățate“, spune Nicoleta Deliu Pașol, coordonator Școala de Bani.

 

Pe parcursul FLiPiadei, participanții se vor organiza în echipe și vor parcurge mai multe etape ce presupun rezolvarea unei serii de exerciții și scenarii.  Aceștia se vor folosi de cunoștințele dobândite în  atelierele de educație financiară. Obiectivul Detectivilor și Exploratorilor este să strângă cât mai multe puncte, FLiPcoins, moneda jocului, iar în finală se vor califica primele 25 de echipe din fiecare categorie, în funcție de punctajul obținut.

 

 

Pentru a răsplăti eforturile participanților („vânătorilor”), competiția va avea următoarele premii:

 

Premii pentru participanții din categoria de vârstă 7 – 10 ani:

  • Premiul I – cont de economii BCR în valoare de 4.000 lei
  • Premiul al II-lea – cont de economii BCR în valoare de 2.000 lei

 

Premii pentru participanții din categoria de vârstă 11 – 14 ani:

 

  • Premiul I – cont de economii BCR în valoare de 6.000 lei
  • Premiul al II-lea – cont de economii BCR în valoare de 3.000 lei

 

Toți cei care se califică în etapa finală vor beneficia de premii de participare: pușculițe, exemplare ale cărții Școala Banilor Bine Crescuți și ateliere de valori personale.

 

„Pentru prima dată, copiii și tinerii participanți la atelierele noastre de educație financiară au ocazia să continue experiența educațională, găsindu-se în postura de a-și verifica și pune în practică cunoștințele despre bani. Jocurile de pe parcursul concursului FLiPiada îi vor aduce pe micii noștri participanți în postura de oameni mari, care vor experimenta ce înseamnă să deții un buget limitat, să fii nevoit să iei decizii în ceea ce privește cheltuielile și ce consecințe au aceste decizii asupra fiecărui membru al familiei. Ne place să spunem că la atelierele FLiP, Școala de Bani pe Roți, am plantat o sămânță în conștiința fiecărui participant care să îl ajute să devină un viitor adult responsabil financiar, iar prin concursul FLiPiada ajutăm această sămânță să crească și să se dezvolte“, spune Loredana Dinu, Manager de Proiect FLiP – Școala de Bani pe Roți, Asociația Școala de Valori.

 

FLiP, Școala de Bani pe Roți este un proiect al Băncii Comerciale Române, derulat în parteneriat cu Școala de Valori, prin care Școala de Bani devine o caravană educațională la bordul unui camion modular. După debutul pandemiei, Școala de Bani pe Roți a trecut în online și îi invită pe toți profesorii și părinții să îi înscrie pe copiii cu vârste cuprinse între 7 și 14 ani la atelierele gratuite de educație financiară, susținute acum în mediul virtual.

 

Cei interesați să participe la FLiPiada sau să afle mai multe informații sunt invitați să intre pe site-ul Școlii de Valori:  https://escoaladevalori.ro/flipiada/.

*  *

 

Școala de Bani este un proiect al Băncii Comerciale Române, lansat în 2016, care a devenit cel mai amplu program de educație financiară din România. Peste 1.000 de angajați ai BCR au devenit, în mod voluntar, profesori de educație financiară, urmând cursuri specializate, și au reușit să ofere astfel de cursuri gratuite către aproximativ 430.000 de români – copii, tineri și adulți. Cei interesați se pot înscrie la cursuri prin completarea formularului disponibil pe www.scoaladebani.ro, dar și în huburile BCR.

 

*  *

Școala de Valori este o organizație non-guvernamentală şi non-profit, înființată în 2009, care îi îndrumă pe tineri să-şi antreneze potenţialul, astfel încât să-şi dezvolte atitudini şi comportamente prosociale, care să îi ajute în viață și în carieră. Misiunea sa este de a ajuta tinerii să devină creatorii proprilor vieţi, fiind singura asociaţie din România care implementează în programe educaţia centrată pe valori, un model educaţional ce implică dezvoltarea de competenţe împărţite pe patru arii: dezvoltarea caracterului, explorarea personalităţii, implicare civică şi well-being. În prezent, organizația dezvoltă cinci programe educaţionale naţionale: Adoptă un LiceuExcepţionalii, Globatic, Laboratorul de Cariere și Arcademia prin care contribuie activ la dezvoltarea educaţiei autohtone și europene, oferind cunoaştere şi îndrumare adolescenţilor, tinerilor şi profesorilor.

*  *

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 19 centre de afaceri și 17 birouri mobile dedicate companiilor și 370 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 1.800 de echipamente, aproximativ 13.000 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

 

*  *

 

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.700 de angajați deservesc 16,2 milioane de clienți în cadrul a 2.500 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul lui 2018, Erste Group deținea active totale în valoare de 236,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,79 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,5%.

 

BCR – Comunicare Corporativă

Cătălin Ioniță, e-mail: [email protected] telefon: 0740.247.336

Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro

 

Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact:

Web: www.bcr.ro

Email: [email protected]

Telefon: *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Or

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here