- Asigurarea Multi Protect este prima poliță de acest tip din România care poate fi contractată digital, într-un ecosistem online financiar-bancar.
- Produsul de asigurare oferit de OMNIASIG Vienna Insurance Group și distribuit în parteneriat cu BCR are două componente majore: protecția instrumentelor de plată și cea a protecției bunurilor personale.
- Pentru a satisface cerintele și nevoile clienților, asigurarea este disponibilă în trei pachete, fiecare dintre acestea oferind protecție pentru aceleași riscuri, însă cu limite de despagubire diferite.
- Polița poate fi încheiată prin aplicația George sau în sucursale.
București, 21 decembrie 2020 – Banca Comercială Română lansează împreună cu OMNIASIG Vienna Insurance Group conceptul Multi Protect, un produs de asigurare care oferă acoperire pentru pierderile și furtul bunurilor personale, precum și pentru tranzacțiile frauduloase cu cardul și cu PIN-ul, care nu intră în responsabilitatea băncii conform legislației în vigoare. Polița este accesibilă online, prin aplicația George, sau în cadrul fluxului digital de deschidere cont George, pentru clienții noi.
Multi Protect este o asigurare care acoperă furtul telefonului, al laptopului, al tabletei, indiferent că sunt personale sau de serviciu, precum și pierderea anumitor bunuri personale cum ar fi portofel, geantă sau rucsac. Mai mult decât atât, asigurarea acoperă furtul numerarului sustras împreună cu geanta sau portofelul și chiar a numerarului retras de la ATM, dacă furtul s-a petrecut în primele 12 ore după retragere, prin acte de violență. O descriere completă a acoperirilor se poate găsi aici.
Asigurarea este valabilă inclusiv în cazul incidentelor petrecute în străinătate, în cazul în care persoana asigurată se află în concediu sau în interes de serviciu.
„Suntem tot timpul în căutarea de noi produse și soluții prin care să putem oferi clienților noștri conveniență, dar și protecție personală. În dezvoltarea acestei asigurări, am plecat de la premisa că, în fiecare zi, lucrăm și avem asupra noastră bunuri de valoare mare – de la genți, portofele, telefoane, tablete, laptopuri – și, uneori, nu conștientizăm pericolul unui incident nefericit. De aceea, conceptul Multi Protect creat alături de OMNIASIG s-a concretizat în produsul Multi Protect, care le oferă clienților noștri acces facil, digital, la o acoperire extrem de necesară pentru evenimente neprevăzute, indiferent unde se întâmplă acestea, mediu fizic sau online”, a declarat Marian Oprea, Șef Departament Managementul Produselor de Asigurare Retail, Banca Comercială Română.
Asigurarea Multi Protect este disponibilă clienților BCR în trei pachete, Basic, Standard și Plus, cu un tarif lunar de 6,9 lei, 13,9 lei, respectiv 16,9 lei.
În funcție de pachetul ales, limitele de despagubire cresc semnificativ. Astfel, pentru tranzacțiile cu cardul efectuate prin utilizarea frauduloasă a codului PIN, Multi Protect Basic acoperă până la 4.800 de lei, pachetul Standard până la 11.200 de lei, iar Plus până la 16.000 de lei. În cazul pierderii sau furtului bunurilor personale, sumele asigurate prin pachetele Basic, Standard și Plus pornesc de la 2.400 de lei și ajung până la 6.000 de lei, respectiv 9.000 de lei.
Pașii pe care clienții BCR asigurați prin Multi Protect trebuie să îi urmeze pentru a beneficia de despăgubiri sunt următorii:
- Blocarea plăților de pe card sau telefon, în cazul pierderii sau furtului acestora, printr-o solicitare depusă la bancă;
- Completarea documentului de refuz de plată, într-o sucursală BCR, în cazul tranzacțiilor frauduloase;
- Notificarea OMNIASIG, prin email sau telefon;
- Trimiterea către OMNIASIG a documentelor necesare soluționării daunei;
- Trimiterea către OMNIASIG a dovezii achiziționării unui bun înlocuitor, în cazul furtului sau pierderii obiectelor personale;
- Despăgubirea se face în maximum 10 zile lucrătoare de la ultimul document transmis către asigurator, iar plata se va face în contul bancar specificat de către client.
Polița Multi Protect nu asigură toate cazurile de pierderi sau furturi ale bunurilor personale. De exemplu, furtul de numerar retras de la ATM nu este asigurat dacă nu au existat acte de violență sau amenințare. La fel și în cazul în care numerarul nu a fost furat împreună cu geanta sau portofelul. În același timp, furtul telefonului mobil este asigurat în limita unui singur astfel de eveniment pe an, iar laptopurile și tabletele sunt asigurate pentru două astfel de incidente anuale.
* *
OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă de 25 de ani pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.100 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul celor 25 de ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale. OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea și integritatea în tot ceea întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea.
Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii esteformat din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări. Cei peste 25.000 de angajaţi ai Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) au grijă de nevoile de zi cu zi ale peste 22 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994 și beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor’s. Acesta este cel mai bun rating al unei companii din indicele ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena. Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est..
* *
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 17 de centre de afaceri și 16 de birouri mobile dedicate companiilor și 371 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de bancomate – 1.830 de bancomate, 12.700 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.400 de angajați deservesc 16,1 milioane de clienți în cadrul a 2.230 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul trimestrului III 2020, Erste Group deținea active totale în valoare de 272 miliarde EUR.
OMNIASIG Vienna Insurance Group
Mădălina Constantin, Director PR & Marketing
Aleea Alexandru, nr. 51, Sector 1, Bucureşti
Tel. 021.405.74.20, 0372.187.420 / www.omniasig.ro
BCR – Comunicare Corporativă
Cătălin Ioniță, e-mail: [email protected] telefon: 0740.247.336
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact:
Web: www.bcr.ro, email: [email protected], telefon: *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS