București, 3 aprilie 2023 – Rețeaua LaDoiPași, lansată și dezvoltată de METRO România, marchează încă un success în palmares, și anume: deschiderea magazinului cu numărul 2.000. LaDoiPași anunță, astăzi, deschiderea magazinului 2.000 în comuna Osica de Sus, județul Olt.

În ultimii ani, rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași s-a extins accelerat, devenind cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, iar astăzi inaugurează magazinul 2.000.

Ne-am asumat misiunea de a fi campionul afacerilor independente, un partener de încredere și de cursă lungă pentru ele, iar toate eforturile noastre au fost concentrate în această direcție. Afacerile independente continuă să aibă un rol important în societate și ele trebuie încurajate, atât pentru rolul lor în economie, cât și pentru beneficiile pe care le aduc în comunități. Deschiderea magazinului LaDoiPași 2.000 reprezintă o piatră de hotar și un succes al eforturilor noastre de a construi comunități durabile. De 11 ani, prin franciza LaDoiPași, METRO susține revânzătorii care au aderat la acest concept, îi consiliază și îi sprijină în toate aspectele importante ale business-urilor pe care le conduc”, menționează Adrian Ariciu, CEO METRO România.

„Sărbătorim astăzi deschiderea magazinului 2.000, LaDoiPași menținându-și poziția de cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din țară. Franciza LaDoiPași este inițiativa METRO care susține comerțul tradițional din România, având alături antreprenorii care cred cu tărie că magazinul de proximitate reprezintă unul dintre cei mai importanți piloni în dezvoltarea comunităților. Le mulțumesc partenerilor noștri pentru încrederea în proiectul LaDoiPași și reconfirm angajamentul pentru susținerea afacerilor independente și a antreprenorilor locali. Consolidăm în continuare conceptul de franciză, dezvoltând sortimentul de produse și de servicii integrate, ca răspuns la nevoile comunităților. Alături de ei, oferim consumatorilor o experiență plăcută de cumpărare, în cadul unor magazine moderne și suntem responsabili de a ne îmbunătăți, împreună, performanța. Avem încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităților locale”, declară Irinel Popescu, Director de Franciză al METRO România.

Magazinul copilăriei, transformat în locație LaDoiPași

Magazinul 2.000 a fost deschis la inițiativa unor antreprenori din sudul țării. Din dorința de a dezvolta o afacere sustenabilă, care să deservească nevoile celor peste 4.000 de locuitori din comunitate, doi antreprenori din comuna Osica de Sus, județul Olt, s-au hotărât să dea un suflu nou spațiului care fusese, cândva, magazinul copilăriei lor. Cu ajutorul experților METRO România, antreprenorii au investit în remodelarea fostului magazin, transformat astăzi într-

 

 

un modern magazin LaDoiPași. ”Suntem locuitori ai comunei și cunoaștem nevoile oamenilor din comunitate. Cu ajutorul METRO România am reușit să deschidem un magazin ce va contribui la bunăstarea comunității, prin sortimentul de peste 3.000 de articole, ce include o varietate de produse de calitate, la prețuri accesibile, de la legume-fructe și carne proaspătă, până la patiserie caldă și produse marcă proprie ARO sau FineLife”, punctează Cornelia Mihaela Voinea, proprietarul magazinului 2.000 din rețeaua LaDoiPași.

Ce presupune investiția în franciza LaDoiPași

Cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi.

În acest parteneriat, contribuția METRO România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail.

Cel mai important element de diferențiere a conceptului LaDoiPași, pe piața locală, îl reprezintă păstrarea independenței antreprenorilor. Dincolo de aceasta, se adaugă varietatea produselor comercializate în magazine, autenticitatea spațiilor care împrumută elemente din comerțul modern, dar care păstrează, totodată, familiaritatea comerțului tradițional, gradul de flexibilitate, dar și oportunitățile de evoluție create pentru antreprenorii LaDoiPași.

 

###

Despre LaDoiPași

Lanțul de magazine LaDoiPași a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand. Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc.

 

În magazinele LaDoiPași, consumatorii găsesc o gamă largă de produse de bază, având la dispoziție o selecție generoasă de produse proaspete, de la lactate și brânzeturi, la legume și fructe, la carne proaspătă și preparate din carne.

 

Lanțul s-a extins accelerat, încă de la lansarea pe piață. În prezent, rețeaua numără 2.000 de magazine răspândite uniform, pe întreg teritoriul României. În 2022, rețeaua LaDoiPași a aniversat 10 ani de la înființare, iar METRO a marcat acest eveniment prin organizarea, pe tot parcursul acestui an, de campanii de comunicare, evenimente și dar si inițiative speciale dedicate comunității și antreprenorilor care fac parte din rețea, încă de la înființare.

Despre METRO

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost

 

 

listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.

 

###

 

 

Contacte mass-media

 

METRO ROMÂNIA

Marina Zara

Marketing Driver and Customer Engagement Artist METRO România

E-mail: [email protected] | [email protected]

 

 

 

PORTER NOVELLI ROMÂNIA

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here