• Studiul s-a desfășurat pe șase piloni: guvernanță, structuri, atragerea talentelor, dezvoltare, angajament și unitate;
  • Brico Dépôt s-a remarcat prin programele de recrutare transparentă și onboarding personalizat, precum și prin programul Brico SOS – serviciu de asistență pentru colegi și pentru familiile acestora;
  • Totodată, au fost apreciate oportunitățile de dezvoltare continuă în interiorul companiei, Brico oferind în 2022 peste 35.000 de ore de training angajaților săi.

 

București, 30 ianuarie 2023 – Brico Dépôt a fost recunoscut ca Angajator de Top 2023 de către Top Employers Institute din Olanda, fiind singurul retailer DIY din România care a obținut această calificare. Obținerea titlului este dovada unui business sustenabil, stabil, care operează conform unor standarde înalte în ceea ce privește angajamentul asumat în domeniul resurselor umane. 

„Certificarea internațională Angajator de Top (Top Employer) reprezintă pentru noi o dovadă a faptului că, indiferent de contextul social sau economic în care ne aflăm, oamenii sunt pe primul loc. Este o onoare pentru noi să fim primul retailer din domeniul amenajării și îmbunătățirii locuințelor din România care obține acest titlu. De asemenea, este important să menționăm că întregul succes al Brico Dépôt se datorează colegilor noștri, care au demonstrat că un mediu transparent și oportunitățile de dezvoltare de care beneficiază sunt elemente-cheie pentru un business sănătos.”, spune Adela Smeu, Director General Brico Dépôt România.

În urma evaluării, Brico Dépôt s-a remarcat prin procese și programe ce optimizează experiența angajaților în companie și care vizează momente-cheie din parcursul angajaților – de la recrutare și onboarding, la oportunitățile de dezvoltare în interiorul companiei. Spre exemplu, programele de onboarding dedicate noilor angajați sunt personalizate, atât pentru noii colegi din magazine, cât și pentru cei din sediul companiei și îi ghidează pe aceștia la debutul călătoriei lor în companie, pentru a deveni autonomi și încrezători în noul rol.

Ulterior, Brico le oferă posibilitatea de a se dezvolta în mod continuu, prin activități și programe de învățare dedicate diverselor grupe de participanți – de la Catalogul de training, care se adresează tuturor colegilor pe baza înrolării voluntare, la cursuri mai specializate, precum: Academia Power2Store – adresată echipelor de management din magazine, Digital Evolution – program co-fondat din surse EU de dezvoltare a abilităților digitale ale colegilor din magazine sau Power2Manage, program de 18 luni pentru echipele de middle management din Sediul central. În 2022, Brico a oferit în total peste 35.000 de ore de training.

„Avem o cultură organizațională centrată pe nevoile clienților, iar această abordare ne guvernează și relația cu colegii. Pentru că ei sunt clienții noștri interni. Din prima lor zi la Brico, colegii intră în contact cu programe dezvoltate în mod strategic, cu scopul de a crea o experiență a angajaților optimizată și, mai

 

departe, de a inspira, de a stimula performanța și creativitatea și de a susține dezvoltarea pe termen lung. Prin ecosistemul de beneficii, programele de wellbeing și oportunitățile de dezvoltare pe care le oferim colegilor noștri, cultivăm și consolidăm parteneriatul cu clienții noștri interni. Mai mult, încurajăm o cultură a feedback-ului constant prin intermediul unor canale și instanțe diverse, precum și un climat de lucru pozitiv, în care colegii noștri diverși să se simtă autentic incluși și să își poată îndeplini potențialul lor, simțindu-se în siguranță fizic și psihic în fiecare zi. Certificarea Top Employer se datorează în primul rând tuturor colegilor noștri, de care suntem extrem de mândri.”, completează Cristina Uleșan, Director Resurse Umane Brico Dépôt România.

De asemenea, Brico a obținut rezultate foarte bune pentru cadrul său de etică și integritate, modul în care strategia de resurse umane este conectată cu cea de business, cât și la comunicarea deciziilor și la implicarea angajaților în proiectele interne.

Totodată, s-a remarcat și accentul pe wellbeing al companiei, o altă inițiativă dedicată angajaților Brico Dépôt fiind programul Brico SOS, serviciu de asistență pentru colegi și familiile lor, desfășurat pe trei piloni: consiliere psihologică, juridică și financiară.

 

Despre Top Employers Institute

Top Employers Institute din Olanda este unul dintre cele mai importante foruri internaționale independente care evaluează practicile de resurse umane din companii, la nivel global. Înființat în urmă cu peste 30 de ani, Top Employers Institute a certificat 2.052 de organizații din 121 de țări/regiuni. Studiul se desfășoară pe șase piloni: guvernanță, structuri, atragerea talentelor, dezvoltare, angajament și unitate.

 

Despre Brico Dépôt România

 

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. În România, produsele și serviciile noastre sunt apreciate lunar de milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 33 de magazine din întreaga țară sau preferă să cumpere online.

 

În Brico Dépôt România, credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, așadar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinței să devină accesibilă tuturor. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.bricodepot.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here