- Investitorul principal pentru listarea programată în data de 16 martie este 7X Capital, cu suma de 50.000 Euro
- easySales mizează pe afaceri lunare de peste 1,5 milioane Euro până la finele anului 2024 și extindere graduală în Ungaria și restul Europei
- Compania a deschis, recent, un birou în Bulgaria, Ruse, și l-a numit pe co-acționarul Pavel Penchev în rol de Country Manager
- În același interval, platforma vizează și integrarea cu Amazon, Ebay și Allegro
București, 26 aprilie 2021 – Soluția de automatizare și centralizare a activităților de eCommerce easySales va demara, în 6 mai, o rundă de finanțare, prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink, cu scopul de a atrage 350.000 de Euro, sub forma unui împrumut convertibil, în schimbul a 8,05% din acțiuni.
„Ne dorim să schimbăm și să democratizăm comerțul electronic, într-un mod în care să eliminăm munca repetitivă de procesare a comenzilor. Am creat un sistem care centralizează comenzile indiferent de canalul de vânzare. Astfel, reducem costurile și creștem performanța clienților noștri, pe parcursul întregului flux operațional de eCommerce – listare de produse, procesare de comenzi, generare AWB-uri, facturi și traduceri în masă a documentației de produs. Practic, vizăm o integrare fără efort în cele mai importante marketplace-uri din România și nu numai, iar această nouă rundă de finanțare ne va duce mai aproape de obiectivele noastre pe termen scurt și mediu”, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
Platforma easySales ușurează munca comercianților, indiferent de nivelul de pregătire tehnică, care vor să își extindă produsele pe multiple canale de vânzare, precum: eMag, Cel, Elefant, Okazii, Dealwise și TeamDeals, cărora li s-a adăugat, recent, și Vivre – retailer online de mobilă și decorațiuni. Până în 2022, compania vizează și integrarea cu Amazon, Ebay și Allegro.
Odată cu noua rundă de finanțare, compania se apropie de obiectivele anului 2024 – venituri lunare de peste 1.500.000 de Euro, pentru o prezență internațională.
„Cu suma de 350.000 de Euro, ne vom consolida poziția în România, ne vom extinde portofoliul de clienți pe piața locală și vom crește echipa, pentru expansiune regională și europeană. Am deschis deja biroul din Bulgaria și am și numit un Country Manager, în persoana d-nlui Pavel Penchev, co-acționar easySales, care deja a dezvoltat și instruit o echipă funcțională, în Ruse”, adaugă Ciprian Cazacu.
7X Capital este investitor principal în noua rundă de finanțare, cu un pachet în valoare de 50.000 de Euro. Alături de investitorii prezenți, s-a alăturat recent și Mircea Căpățână, cofondator şi Business Development Manager în cadrul furnizorului de servicii de facturare inteligentă SmartBill, chiar una dintre opțiunile de facturare integrate în cadrul platformei easySales.
easySales, printre ai cărei 160 de clienți de la finele lui 2020 se număra și ING Netherlands, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproximativ 150.000 de Euro. Țintele pentru anul în curs sunt de triplare a numărului de clienți, până la 500, dar și de atingere a veniturilor recurente anuale de peste 300.000 de Euro.
Până în acest moment, prin intermediul easySales au fost procesate comenzi în sumă de 68 milioane euro, cumulăm un număr de aprox. 220 clienți, iar numărul de clienți a crescut, anul trecut, de până la 6 ori, față de 2019.
Clienții din portofoliu au listat un număr de peste 3 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 596.000 facturi și 622.000 documente de livrare în mod automatizat și au tradus 119.000 documentații de produse.
Până în prezent, dezvoltarea easySales, fondată de Ciprian și Iulian Cazacu, a implicat investiții de aproximativ 350.000 de euro.
Platforma conectează fluid și automatizează procesele de listare și vânzare pe cele mai importante platforme tip marketplace, ce oferă deschidere spre noi piețe și nișe de clienți.
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute.
Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easysales.ro și www.facebook.com/easysalesro.