Potrivit retailerului, femeile sunt cei mai activi cumpărători de huse pentru cadouri de Ziua Îndrăgostiților
București, 11 februarie 2021: Contakt, lider în distribuția de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile, estimează o creștere a vânzărilor cu aprox. 25% cu ocazia sărbătorilor de Valentine`s Day și Dragobete, comparativ cu media lunară pentru același interval. Potrivit retailerului, cei mai activi clienți din această perioadă sunt femeile.
Reprezentanții companiei estimează că cele mai solicitate produse în această perioadă vor fi husele pentru telefon personalizate cu fotografia preferată. În acest sens, compania s-a pregătit cu stocuri suplimentare pentru a face față cererii, atât în ceea ce privește husele personalizate, cât și pentru gadget-uri, o altă categorie de interes pentru cumpărători în această perioadă.
Clienții Contakt pot personaliza rapid husa de protecție a telefonului online, pe site-ul contakt.ro sau din aplicația Contakt în trei pași simpli: aleg modelul telefonului, încarcă fotografia dorită, o repoziționează dacă este cazul pentru a se suprapune în totalitate modelului de husă, iar apoi plasează comanda. Conform companiei, produsele pot fi livrate oriunde în țară, iar termenul de livrare variază între 24 și 48 ore de la plasarea comenzii. În locațiile fizice, serviciul de personalizare a huselor durează circa 5 minute și este disponibil în unitățile selectate ale grupului Contakt.
„Din experiența anilor trecuți, în perioada sărbătorilor de Valentine`s Day și Dragobete ne așteptăm la vânzări mai mari cu până la 25% față de media lunară obișnuită. Estimăm că cele mai cerute produse vor fi husele personalizate cu fotografiile celor dragi, care vor da o notă personală și originală fiecărui cadou. Contrar așteptărilor, femeile sunt pe primul loc în ceea ce privește cumpărăturile cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, cele mai multe dorind să-și surprindă persoana iubită cu un cadou inedit și totodată practic, telefonul mobil fiind unul dintre cele mai utilizate obiecte în fiecare zi”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.
Cu ocazia celor două evenimente, Contakt desfășoară mai multe campanii de reducere de prețuri și oferte speciale, atât în magazinele fizice, cât și online. Astfel, în locațiile Contakt, cumpărătorii pot achiziționa o folie de silicon pentru fața și spatele telefonului la 99 lei, campanie foarte bine primită de către clienții companiei de fiecare dată când este activă. De asemenea, aceștia mai pot beneficia de oferte speciale pentru gama produselor de protecție a telefonului, cum ar fi huse la 9,99 lei și 14,99 lei sau folii de sticlă la 20 lei pentru o varietate mare de modele. În ceea ce privește segmentul online, pe site-ul companiei, clienții pot găsi aprox. 1300 de produse cu prețuri reduse, din toate categoriile, campanie valabilă până pe 14 februarie.
În perioada următoare, compania va desfășura un proces de extindere al portofoliului de produse, mai ales a celor din gama de căști bluetooth și true wireless, power bank-uri, încărcătoare auto, dar și alte produse ce vor fi solicitate odată cu venirea sezonului cald și începerii perioadei concediilor și călătoriilor.
Despre Contakt
Retailerul Contakt este lider de piață în distribuția de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Grupul fondat în 2002, la Timișoara, reunește două branduri de retail: Contakt și Hoco, cu peste 200 de unități deschise în București și 36 de județe, atât în locații stradale cât și în 98% dintre cele mai importante galerii comerciale din România. În prezent, grupul controlat de antreprenorii români Darius Petric, Cosmin Preda și Marcel Ioftor numără 530 de angajați la nivel național. Magazinul online poate fi accesat la adresa www.contakt.ro sau în aplicația mobilă Contakt disponibilă pentru descărcare gratuită din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.