Frost & Sullivan acordă distincția pentru Automatizarea Robotizată a Proceselor (RPA)
- Premiul este o recunoaștere a rolului de pionierat al companiei în industria de Externalizare a Proceselor de Afaceri și Managementul Clientilor (BPO) în Europa
- Bune practici de excepție în procese de automatizare
- Juriul apreciază implementarea end-to-end a digitalizării globale
Frankfurt am Main – Prestigioasa firmă de consultanţă Frost & Sullivan a onorat Bosch Service Solutions cu distincția Technology Leadership Award pentru cele mai bune practici în domeniul BPO (Business Process Outsourcing) în Europa. În particular, Frost & Sullivan a apreciat utilizarea soluţiei inovatoare de Automatizare Robotizată a Proceselor și Inteligenţa Artificială a companiei în automatizarea globală. Acestea nu numai că sunt implementate la Bosch Service Solutions, dar sunt și parte a strategiei companiei. Prin optimizarea proceselor complexe ale diviziei Bosch, se vor produce efecte pozitive imediate pentru clienţi, cum ar fi o satisfacţie crescută a angajaţilor. Două din criteriile de evaluare ale Frost & Sullivan pentru acordarea distincţiei au fost gradul de utilizare a soluţiei și impactul asupra succesului companiei.
Analistul Stephen Loynd de la Frost & Sullivan menționează că „Bosch Service Solutions oferă clienţilor săi concepte și metode care urmăresc să îmbunătăţească întregul lanţ de servicii, unde automatizarea este o parte cheie a soluţiei. Şi, în loc de implementarea individuală a acestor etape ca măsuri necesare, Bosch le integrează end-to-end. Ceea ce are ca rezultat un set de soluţii raţionale.” În plus, Irfan Ali, șeful diviziei Robotic Process Automation la Bosch Service Solutions, a declarat la primirea premiului: „Suntem încântaţi să primim această distincţie prestigioasă. Întotdeauna ne uităm la automatizare din perspectiva rezultatului global. Luăm în considerare obiectivele şi fluxurile de valoare ale proceselor. Pe baza lor, reproiectăm și revizuim procesele și creăm o soluţie de automatizare complexă.”
RPA – un pas important către transformarea digitală
Distincția Technology Leadership Award este testamentul pentru abordarea integrativă şi orientată spre viitor adoptată de Bosch Service Solutions în implementarea etapelor de automatizare în serviciile pentru clienţi şi procesele de afaceri. Bosch nu consideră automatizarea drept o ameninţare pentru afaceri, ci, mai degrabă, un element cheie al competitivităţii în viitor. Divizia companiei nu este preocupată de utilizarea tehnologiei ca modalitate de a înlocui angajaţii. Dimpotrivă, scopul automatizării este crearea unei combinaţii ideale între resurse umane şi tehologie. Obiectivul este îmbunătăţirea experienţei clienţilor, creşterea satisfacţiei angajaţilor, crearea unor noi modele de afaceri. Utilizarea RPA eliberează angajaţii de operaţiuni de rutină, generatoare de erori, pentru ca ei să se poată concentra pe cele mai solicitante.
Inteligenta Artificială îmbunătățește serviciile
Bosch Service Solutions utilizează, de asemenea, aplicaţii de Inteligenţă Artificială (AI) precum recunoaşterea tiparelor şi machine learning. Acestea facilitează identificarea preocupărilor clienţilor în timpul interacţiunii cu un consilier și pot, de asemenea, să fie utilizate şi pentru informaţii nesolicitate, dar în directă legătură cu nevoile lor. Acest lucru îi permite angajatului să se concentreze pe client și să abordeze cerinţele acestuia în mod empatic. Asftel, gradul de satisfacție va fi mai mare de ambele părţi.
Verdictul juriului: câştigătorul ne-a convins pe toţi
Leaderii în tehnologie sunt companii care promovează dezvoltarea şi introducerea cu succes a soluţiilor high-tech pentru probleme cheie ale sectorului, astfel modelând activ viitorul industriei. Analiştii independenţi de la Frost & Sullivan evaluează soluţiile candidaţilor şi iau în considerare influenţele tehnologice, precum și impactul asupra afacerii. Criteriile au inclus angajamentul pentru inovaţie şi creativitate, precum și eficienţa operaţională, achiziţia de clienţi și potenţialul de creştere. Alt criteriu important a fost impactul asupra angajaţilor și clienţilor.
Distincția va fi acordată la Londra în primăvara anului 2019.
Persoană de contact pentru jurnalişti:
Miruna Andriesei
Telefon: +40 730 024 478
Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de aproximativ 25 de ani şi numără peste 6.500 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2017, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 416 milioane de euro pe piaţa din România. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele diviziilor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.
Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 410,000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2018). Conform cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de peste 77.9 miliarde de euro în 2018. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 69,500 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.
Compania a fost înfiinţată în 1886 la Stuttgart de către Robert Bosch (1861-1942), sub denumirea „Atelier de mecanică fină și inginerie electrică”. Structura specială a acţionariatului Robert Bosch GmbH asigură libertatea antreprenorială a grupului Bosch, permiţând companiei să planifice pe termen lung şi să facă investiţii semnificative pentru asigurarea viitorului său. 92 de procente din acţiunile Robert Bosch GmbH sunt deţinute de fundaţia caritabilă Robert Bosch Stiftung GmbH. Majoritatea drepturilor de vot sunt deţinute de Robert Bosch Industrietreuhand KG, un trust industrial. Funcţiile de conducere antreprenorială ale grupului sunt îndeplinite de acest trust. Restul de acţiuni sunt deţinute de familia Bosch și de Robert Bosch GmbH.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.