GetOut.Social a publicat de curând cel de-al șaptelea TOP al celor mai populare locații de pe Instagram din România din luna Noiembrie 2018.
Studiul vizează 12 județe din România a câte 5 categorii de topuri de pe Instagram, acestea fiind selectate în funcție de reacțiile și impresiile utilizatorilor: Cele mai populare locații, Cele mai urmărite locații, Cele mai populare postări și Cele mai apreciate postări ale respectivelor locații, plus Topul “OMG NO IG” (locații care nu dețin cont).
GetOut.Social este o platformă creată de ProductLead.me, un tool avansat pe zona de visual commerce și influencer marketing din România, care lucrează cu peste 400 brand-uri și 3.350 de influenceri.
“Pentru a putea folosi potențialul maxim al aplicației Instagram, ai nevoie și de diferite aplicații, diverse tool-uri, strategii complexe și studii care să te ajute să crești și să-ți fie valorificată muncă depusă online chiar și în mediul offline. GetOut.Social recunoaște și valorifică fiecare pas al business-urilor analizate conturând un reper important în acest domeniu atât pentru branduri, cât și pentru influenceri și oameni în general. Focus pe aceste două lucruri: rare and valuable.” a declarat Sorin Amzu, Head of Marketing în cadrul ProductLead.me
Pentru realizarea topurilor din județele Ploiești, Pitești, Brașov, Piatra-Neamț, Galați, Cluj, Constanța, București, Timișoara, Sibiu, Iași și Oradea au fost analizate peste 750 de locații, baruri, restaurante și cafenele, datele obținute fiind extrem de relevante pentru crearea topurilor. Acestea sunt ordonate descrescător, pe locul 1 se află locația cu cel mai mare procent, iar pe ultimul loc locația cu cel mai mic procent.
Mulți utilizatori din Instagram postează conținut cu anumite hashtag-uri, majoritatea restaurantelor, cafenelelor și alte branduri din domeniu au UGC (conținut generat de clienți), însă puține dintre acestea se folosesc de acel conținut pentru a crea experiențe interactive sau pentru a crește brand awareness-ul.
User Generated Content creează mai multă încredere în brand, spre deosebire de reclamele clasice. De aceea, este foarte importantă prezența pe Instagram a business-urilor și mai ales postarea unui conținut real, generat de clienți.
“Suntem tare mândri de impactul pe care l-a avut GetOut.Social în mediul online și nu numai. Zeci de share-uri și feedback-uri pozitive au venit din partea jurnaliștilor, influencerilor și tuturor celor interesați în a descoperi cele mai populare locații din propriul oraș. Pe lânga acest beneficiu major, totodată am tras un semn de alarmă pentru locațiile care nu postau pe Instagram, iar pentru cele care postau le-am oferit o nouă oportunitate pentru generare UGC cu ajutorul tool-ului ProductLead.me. Am evoluat, am strâns noi date și iată ne aflăm deja la publicarea celui de-al 7-lea TOP. De abia, așteptăm impresiile voastre.”, a spus Alexander Stoica-Marcu, Business development manager în cadrul ProductLead.me.
Toate topurile sunt publicate pe www.getout.social!