Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a avut, ȋn primele șase luni din 2017, o cifră de afaceri cu cca. 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Gamele care au ȋnregistrat cele mai mari creșteri ȋn primul semestru au fost cele de protecție solară, LiftUp și gama pentru ȋngrijirea părului.

Principalii factori care au contribuit la această evoluție au fost faceliftul realizat la ȋnceputul anului gamei de produse pentru îngrijirea părului, precum și premiile internaționale cȃștigate de Serul Lift Instant – LiftUp (German Beauty Award 2016 și medalia Gold Award la Monde Selection, Bruxelles, 2017). De asemenea, extinderea rețelei de parteneri pentru distribuția produselor, dar și vremea călduroasă au avut o influență pozitivă asupra vânzărilor produselor de protecţie solară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Succesul celei mai noi game, Dead Sea Minerals, a jucat și el un rol important ȋn creșterea businessului. Ȋn topul vȃnzărilor acestei game se află crema anticearcăn, crema anti-aging de zi şi masca intens hidratantă.

Clientele au apreciat atât raportul calitate-preț foarte avantajos al produselor, avȃnd ȋn vedere faptul că ingredientul principal, mineralele din sarea de la Marea Moartă, se regăsește de obicei ȋn produse de lux, cȃt și designul plăcut, de vară, al ambalajelor.

Astfel, cifra de afaceri ȋn perioada ianuarie-iunie 2017 a ajuns la cca 6,8 milioane lei (aprox. 1,5 milioane de euro), comparativ cu cca. 6 milioane de lei (cca. 1,33 milioane de euro), ȋn aceeași perioadă a anului trecut.

Ȋn ceea ce privește exporturile, cel mai important progres a avut loc ȋn Ungaria, unde vȃnzările au crescut cu cca. 40% față de primul semestru din 2016, ca urmare a listării produselor Cosmetic Plant ȋn noi farmacii independente, lanțuri de farmacii și la alți distribuitori.

Planuri de viitor – investiții și lansarea unei noi game

Ȋn următoarea perioadă, investițiile sunt concentrate pe implementarea unui proiect de retehnologizare ȋnceput anul acesta şi finanțat ȋn totalitate din resurse proprii. Compania și-a propus achiziționarea unui nou utilaj automat, care ar urma să eficientizeze și să dinamizeze procesul de producție.

Referitor la planurile pentru a doua jumătate a anului, pregătim lansarea unei noi game, cu produse care nu au existat pȃnă acum ȋn portofoliul Cosmetic Plant și care sunt destinate unui public nou pentru compania noastră”, a mai declarat Susana Laszlo.

Compania ȋși păstrează targetul de 10% creștere stabilit la ȋnceputul anului. Astfel, ȋși propune ca businessul să ajungă la o valoare de cca. 11,5 milioane de lei (cca. 2,5 milioane de euro) față de 10,4 milioane de lei (aprox. 2,3 milioane de euro), realizat ȋn 2016.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here