În această lună, KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din carne de pui, aniversează 20 de ani de la intrarea pe piața din România. Odată cu prima locaţie deschisă în aprilie 1997 pe Bulevardul Magheru din București, KFC a scris istoria unui brand inovator. Această ocazie marchează și celebrează atât performanța de business, cât și cea de brand, KFC reprezentând una dintre primele opţiuni pentru cei care sunt la început de carieră şi îşi caută locuri de muncă.
De-a lungul celor 20 de ani de activitate, KFC și-a extins lanțul de restaurante la nivel naţional, ajungând în prezent la 63 de unități, cea mai recentă locație fiind deschisă în incinta Shopping City Mall din Piatra Neamţ. Mai mult, începând cu luna aprilie, KFC a deschis și primul Coffee Corner în incinta restaurantului KFC Unirea Shopping Center din București unde iubitorii de cafea își pot alege sortimentele preferate dintr-o gamă variată de produse, având la dispoziție și o diversitate de prăjituri şi produse de viennoiserie, precum croissants sau pain au chocolat și alte băuturi calde și reci.
Un model sănătos de business, o afacere sustenabilă și unul dintre primele branduri intrate pe piața din România în anii 90, KFC își dorește să inspire în continuare comunitatea cu pasiunea şi experienţa acumulată de-a lungul timpului. Calitatea produselor, modul excepțional de servire și standardele ridicate au îndreptățit echipele KFC din țară să câștige numeroase premii europene și mondiale în competiție cu celelalte restaurante KFC din lume. De 20 de ani, KFC România reușește să își atragă fanii prin produsele proaspăt preparate în fiecare zi în restaurante și prin ambianță.
“Suntem mândri să anunțăm aniversarea unei cifre atât de importante. Suntem parte integrată din comunitate încă din anul 1997, aceasta fiind o confirmare a faptului că tot ceea ce facem este la superlativ. Pentru că am fost pionieri în introducerea acestui brand în România, ne străduim zi de zi să menținem acelaşi nivel înalt de calitate al produselor și să inovăm cu fiecare campanie lansată. Avem planuri ambițioase în ceea ce privește dezvoltarea rețelei în următoarea perioadă. Plănuim să deschidem cel puţin cinci restaurante anul acesta și să ajungem la peste 3.300 de angajați. Cu această ocazie, aș vrea să le mulțumesc tuturor celor care ne-au fost și ne sunt alături în continuare în toate demersurile noastre.”, a declarat Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC România.
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network cu restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova, cât și unul în Verona, Italia.
Pentru mai multe detalii despre noutaţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.
*****
Despre KFC
KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri. Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 63 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova, cât și unul în Verona, Italia.
Despre Yum! Brands
Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord. Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea