|
Saint-Gobain Glass lansează Calumen® Suite, o nouă serie de servicii digitale, și anunță noul Calumen® – prima aplicație online din acest pachet.Noua aplicație Calumen®, care înlocuiește serviciul CalumenLive, constituie un nou configurator pentru vitraje, dezvoltat pentru toți profesioniștii din industria construcțiilor, indiferent de nivelul lor de expertiză în domeniul sticlei: arhitecți, proiectanți, ingineri, consultanți, producători de fațade, producători de ferestre, procesatori de sticlă și antreprenori generali.Prin interfața ușor de utilizat, această versiune inovatoare a aplicației Calumen® oferă utilizatorilor următoarele funcționalități cheie:
- Modul proiect
- Modul de comparație între mai multe configurații de vitraje
- Modul de căutare a vitrajului potrivit în funcție de performanțe și/sau necesități
- Backup
- Duplicare
- Bază de date îmbunătățită cu performanțe acustice
- Randări vizuale
- Certificări oficiale
Cu un design all-in-one și funcționalități ușor de utilizat, noua aplicație Calumen® este instrumentul perfect pentru identificarea vitrajului potrivit pentru proiecte arhitecturale de orice dimensiune, pentru ferestre rezidențiale și pentru toate celelalte utilizări ale sticlei în clădiri.
Noua aplicație Calumen® poate fi accesată la adresa www.calumen.com și este disponibilă în 13 limbi pentru utilizatorii din întreaga lume.
Pentru a facilita activitatea companiilor din industria construcțiilor, Saint-Gobain va continua să adauge noi servicii și funcționalități seriei Calumen® Suite.
Care este semnificația numelui?
Numele Calumen® este o prescurtare de la „calcul” și „lumen”. Lumenul este unitatea de măsură internațională pentru fluxul luminos.
DESPRE SAINT-GOBAIN
Lider mondial în domeniul soluțiilor ușoare și sustenabile pentru construcții, Saint-Gobain proiectează, produce și distribuie materiale și servicii pentru piețele industriale și de construcții. Soluțiile sale integrate pentru renovarea clădirilor publice și private, pentru construcțiile ușoare și decarbonizarea construcțiilor și a industriei sunt dezvoltate printr-un proces continuu de inovare și oferă durabilitate și performanță. Angajamentul Grupului este ghidat de scopul său, „Making the World a Better Home”.
Vânzări de 51,2 miliarde EUR în 2022 la nivel global
170,000 de angajați care activează în 75 de țări
Un Grup angajat să atingă neutralitatea emisiilor de carbon până în 2050
În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips, Weber, Duraziv şi Chryso, cumulând peste 2000 de angajați în 14 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Vălenii de Munte, Popești Leordeni şi Ariceştii Rahtivani. Pentru mai multe informații despre Grupul Saint-Gobain în România, vizitați www.saint-gobain.ro.