- 13 milioane de vizitatori pe platformă
- Două noi companii în portofoliul diviziei imobiliare
- Numărul clienților a crescut cu 28%
- 15 premii locale și internaționale
București, 19 ianuarie 2022
Storia.ro, platforma de imobiliare cu cele mai multe anunțuri din piață, și OLX Group au înregistrat în anul 2021 rezultate remarcabile atât la nivel regional, cât și la nivel local. De asemenea, platforma Storia.ro a fost vizitată de 13 milioane de oameni anul trecut, având o creștere de 29% comparativ cu anul 2020, potrivit datelor de trafic.
Pe fondul revenirii pieței imobiliare și a focusului echipelor de vânzări, numărul de clienți cu care compania colaborează a înregistrat o creștere de două cifre la nivel regional, în timp ce, în România, numărul agențiilor imobiliare și al dezvoltatorilor imobiliari parteneri a crescut cu 28% față de anul precedent.
„Ne implicăm activ în dezvoltarea parteneriatelor noastre și ne concentrăm toate eforturile pentru a ne menține activitatea la standardele înalte de până acum. Suntem bucuroși că putem oferi cumpărătorilor cele mai multe anunțuri din piață, dar și că asigurăm partenerilor noștri clienți calificați. De asemenea, pe platforma Storia.ro numărul de interacțiuni între utilizatori a urmat un trend ascendent de la an la an, fiind înregistrată o creștere de 59% la nivelul anului trecut, iar acest fapt ne reconfirmă că eforturile noastre comune au rezultate din ce în ce mai bune” a declarat Răzvan Voicu – General Manager, Storia.ro & OLX Imobiliare.
Extinderi în cadrul OLX Group
În anul 2021, OLX Group și-a extins divizia imobiliară prin adăugarea a două noi companii în portofoliul propriu: Obido – o platformă specializată pentru piața de locuințe noi din Polonia, și KIWI Finance – brokerul de credite cu cea mai bogată experiență din România, cu o rată de aprobare a dosarelor de 90%.
Prin parteneriatul cu KIWI Finance, utilizatorii Storia.ro pot accesa o pagină dedicată creditării, cu informații utile în achiziționarea unei locuințe. Doar prin completarea formularului de contact, utilizatorii beneficiază în mod gratuit de sprijinul unui broker dedicat. Acesta analizează peste 190 de oferte de credit ipotecar, îi propune viitorului cumpărător soluțiile cele mai avantajoase și pregătește dosarul de creditare în timp ce păstrează legătura cu bancile și terții. Pe parcursul anului trecut, peste 12.000 de oameni s-au arătat interesați de găsirea casei și a fondurilor în același loc, prin completarea formularului de creditare de pe platformă, conform datelor de trafic.
Piața imobiliară, în continuă expansiune în 2021 și cu noi recorduri în 2022
Anul 2021 a adus mult dinamism în piața imobiliară, iar efectele pandemiei s-au făcut resimțite. Durata medie de viață a anunțurilor de pe platformele imobiliare OLX Group din România și Polonia a scăzut între 3 și 22 de procente pentru categoriile principale de anunțuri de la un an la altul, ceea ce arată că activitatea din piața imobiliară s-a accelerat, comparativ cu anul 2020.
Deși pandemia a generat numeroase incertitudini financiare, numărul românilor care și-au achiziționat sau închiriat o locuință a fost într-o continuă creștere, iar ritmul de achiziționare și închiriere s-a dovedit mult mai rapid. Potrivit datelor interne ale Storia.ro, care analizează durata de viață a anunțurilor pe platformă, în 2021 apartamentele s-au vândut cu 11 zile mai repede comparativ cu media anului 2020, iar cele închiriate s-au dat cu 3 zile mai rapid. Totodată, vânzarea caselor s-a întâmplat mai rapid cu 10 zile, în medie, iar terenurile au fost achiziționate cu 19 zile mai rapid decât în 2020.
Chiar dacă anul 2022 este abia la început, platforma Storia.ro a stabilit un nou record absolut de vizite în data de 3 ianuarie. Piața imobiliară continuă pe un trend ascendent și pare mai efervescentă comparativ cu aceeași perioadă a anilor anteriori.
15 premii la festivaluri locale și internaționale
Anul 2021 a fost unul de referință în istoria brandului Storia.ro întrucât campania „HYGGE la noi”, lansată de Storia.ro la începutul pandemiei, a fost recunoscută cu 15 trofee la festivaluri locale și internaționale.
În cadrul acestei campanii, brandul și-a asumat o misiune curajoasă și relevantă în contextul pandemic, care a redefinit relația oamenilor cu locuințele lor: inventarea unui cuvânt nou (biniște) care să exprime starea de bine de acasă, un echivalent pentru termenul danez „hygge”, care se referă la transformarea timpului petrecut acasă într-un timp de calitate și o adevărată sursă de fericire.
***
Despre Storia.ro
Storia.ro e platforma de imobiliare cu cele mai multe anunțuri din piață – peste 200.000. Lansată de OLX, aceasta primește peste 5 milioane de vizite lunar, putând fi accesată atât de pe desktop, cât și prin aplicațiile de iOS și Android. Prin adăugarea KIWI Finance în portofoliul OLX Group, utilizatorii Storia.ro pot beneficia gratuit de serviciile profesioniștilor pentru a identifica cea mai bună soluție de creditare.