București, martie 2021 – Pornind de la obiceiurile de consum ale clienților și vânzările înregistrate în perioada pandemiei, Brico Dépôt a realizat o analiză asupra anului 2020, identificând care au fost proiectele de (re)amenajare a locuinței preferate de români, dar și cele mai căutate produse de bricolaj.

În contextul generat de pandemie, timpul petrecut acasă de majoritatea dintre noi a crescut semnificativ. Astfel, consumatorii au devenit din ce în ce mai interesați de proiectele DIY, conştientizând cât este de important să locuiască într-o casă în care să se simtă confortabil, adaptată la nevoile întregii familii, dar și noului context.

 

Topul proiectelor de amenajare a locuinței preferate de consumatori

În 2020, consumatorii de pe piața locală s-au orientat cu precădere către proiectele care vizau: instalații sanitare, electrice, încălzirea sau securitatea locuințelor (24%); renovarea bucătăriei (23%);  întreținerea/ reparația casei (23%); renovarea băii (23%); zugrăvirea/ decorarea pereților (22%).

Totodată, analiza Brico Dépôt a arătat care au fost cele mai populare alegeri ale românilor în pandemie, când vine vorba despre proiectele de (re)amenajare a casei. Astfel, 68% dintre consumatori au preferat să realizeze proiecte de bricolaj și de grădinărit pentru a se relaxa, în timp ce 59% au căutat modalități de îmbunătățire a spațiului pentru a lucra de acasă. În același  timp, 57% au declarat că au deprins noi abilități de bricolaj în ultimele luni, iar 48% au avut mai mult timp să facă lucrări DIY pentru casă și grădină.

“Odată cu schimbările semnificative aduse de pandemie, ne-am propus să înțelegem mai bine noile nevoi ale clienților noștri, pentru ca experiența lor în magazinele Brico Dépôt să fie una cât mai plăcută și utilă. Pornind de la datele pe care le avem, în perioada următoare, ne vom calibra eforturile pentru a-i sprijini să își pună în continuare în practică proiectele și ideile de amenajare a locuinței. În acest fel, vom putea să răspundem și cererii în creștere de pe piața de bricolaj”, a menționat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.

Schimbările în comportamentul consumatorilor au determinat, așadar, o creștere a cererii pentru produsele de îmbunătățire a locuinței, dar și a traficului înregistrat în magazinele Brico Dépôt. Astfel, anul trecut, prin toate magazinele Brico a trecut, în medie, aproape toată populația României. De exemplu, în topul magazinelor cele mai vizitate de clienți se află cel din București Orhideea, Pantelimon, Brașov, respectiv Cluj.

 

Mai multe detalii despre produsele vedetă la Brico Dépôt în 2020 și o serie de comparații inedite aici.

 

 

 

Despre Brico Depôt

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2500 de angajați. Credem că fiecare dintre noi trebuie să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuinţei să fie accesibilă tuturor. Astfel, oferim clienților noștri produsele și accesoriile de care au nevoie pentru construcția sau reamenajarea casei.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.bricoDepôt.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

 

Despre Kingfisher plc

Kingfisher este o companie internațională de îmbunătățire a locuințelor, cu aproximativ 1.380 de magazine, susținută de o echipă de 79.000 de colegi. Operăm în opt țări din Europa, sub mărcile: B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Screwfix, TradePoint și Koçtaș. Oferim produse și servicii pentru îmbunătățirea locuințelor consumatorilor și profesioniștilor care fac cumpărături în magazinele noastre și prin intermediul canalelor noastre de comerț electronic. În Kingfisher, scopul nostru este să facem locuințele bune accesibile tuturor.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here