Moxy Bucharest Old Town și-a deschis în mod oficial porțile la finalul acestei luni, fiind primul hotel din București centrat pe millenials, cu un concept de tip „barception” și mic dejun „grab&go” și beneficii în ce privește respectarea normelor de siguranță impuse de contextul Covid-19.
București – 28 iulie 2020 – Moxy Bucharest Old Town, cel mai nou hotel din portofoliul Apex Alliance Hotel Management și un brand Marriot, s-a deschis în mod oficial pe 20 iulie, cu pachete speciale de bun venit pentru viitorii clienți, prețuri speciale pentru persoanele care lucrează în sistemul medical și măsuri de siguranță extinse.
În prezent, hotelul are la dispoziție 119 camere și mai multe oferte pentru vizitatori. Pentru a susține eforturile medicilor și personalului medical din această perioadă, toate cadrele medicale vor primi o reducere din partea Moxy în momentul achiziționării unui pachet. Pe lângă abonamentele clasice, cu parcare gratis sau mic dejun inclus, Moxy Bucharest Old Town va oferi și pachete personalizate oaspeților, astfel încât experiența fiecăruia să fie unică.
Moxy Bucharest Old Town este singurul hotel de pe piața locală care prezintă viitorilor săi oaspeți micul dejun „grab&go”, respectiv micul dejun care poate fi luat la pachet, dar și conceptul de „barception”, care presupune faptul că recepția hotelului funcționează și ca punct de check-in și ca bar.
Aceste inovații, alături de serviciile mobile, respectiv cheia digitală, check-in-ul mobil și chat-ul disponibil tuturor oaspeților care doresc să discute cu personalul hotelului oricând și de oriunde, ajută la respectarea regulilor sanitare impuse de contextul actual, evitându-se, astfel, spațiile aglomerate în interiorul hotelului și respectându-se regulile de distanțare socială.
„Este o provocare să deschizi un hotel și în condiții normale. Cu atât mai mult, în această perioadă, acest lucru poate părea o decizie complet nebună. Ne-o asumăm, însă, pe deplin, pentru că suntem convinși că oamenii își doresc să poată călători în continuare în siguranță. Iar conceptul MOXY by Marriott ne ajută extrem de mult din acest punct de vedere: aici, te poți caza, poți intra în camera pe care ai rezervat-o și poți discuta cu personalul hotelului fără a te întâlni cu nimeni și fără a atinge niciun alt obiect decât telefonul personal. De asemenea, toate celelalte facilități ale hotelului sunt dezinfectate mai des decât ar fi nevoie, pentru ca oaspeții noștri să se simtă în siguranță în orice spațiu al acestui hotel. Iar noi suntem cu toții tineri și încrezători în viitor și credem că această perioadă va trece, iar business-urile își vor reveni la normal” – a declarat Roxana Vișan, Căpitan Moxy Bucharest Old Town.
În cadrul hotelului, zonele de întâlnire oferă scaune ergonomice moderne, pereți mari pentru scris și televizoare de 56 inch pentru proiecții. Camerele nu sunt doar camere – Moxy le oferă oaspeților săi loc pentru a se juca, cu WiFi rapid gratuit, televizoare cu 49 „și Netflix peste tot. Camerele au un design minimalist și funcțional, care se potrivește perfect nevoilor călătorilor interesați de tehnologie și de noile trenduri, pe care Moxy îi vizează, maximizând utilitatea fiecărui metru pătrat.
Hotelul respectă toate măsurile de siguranță necesare pentru a oferi oaspeților o experiență sigură: dezinfectarea tuturor spațiilor publice de mai multe ori pe zi, purtarea echipamentului de protecție de către angajați, utilizarea liftului de către maxim două persoane / o familie în același timp, păstrarea unui interval de 72 de ore înainte de cazarea următorului oaspete în cameră, utilizarea cheii digitale, număr limitat de oaspeți în sala de fitness și alte măsuri de precauție pentru distanțarea socială.
În plus, Moxy a numit manageri dedicați – Health & Safety, Food & Safety și Wellness & Safety Officers – care au misiunea de a proteja sănătatea oaspeților și de a se asigura că toate măsurile de siguranță sunt aplicate. Hotelul va fi deschis ca Centru pentru Siguranța și Bunăstarea Oaspeților, o umbrelă de comunicare a hotelurilor administrate de Apex, datorită numărului mare de măsuri de siguranță luate.
Moxy Bucharest Old Town este situat în Centrul Vechi al Bucureștiului, pe strada Doamnei 17-19.
Investiția totală în dezvoltarea Moxy Bucharest Old Town se ridică la aproximativ 12,5 milioane EUR. În București, Apex Alliance gestionează și alte trei hoteluri – Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca, oferind un număr total de 678 de camere în zone strategice ale orașului.
Despre Moxy Hotels:
Moxy Hotels este noul brand Marriott centrat pe millenials, care a debutat în septembrie 2014, odată cu deschiderea Moxy Milan. Un concept de tip boutique hotel pentru călătorul noii generații, Moxy este un brand proaspăt și inovator, care combină designul elegant și serviciile accesibile. Cu camere dotate cu tehnologie, spații pline de viață în lobby și servicii moderne, Moxy își propune să surprindă călătorii cu o experiență plină de atenție la detalii și distracție. Moxy Hotels este membru al Marriott Bonvoy, noul nume al programului de călătorie Marriott care înlocuiește Marriott Rewards®, The Ritz-Carlton Rewards® și Starwood Preferred Guest® (SPG). Programul oferă membrilor un portofoliu extraordinar de mărci globale, experiențe Marriott Bonvoy Moments și beneficii inegalabile, inclusiv câștigarea de puncte pentru sejururi hoteliere gratuite. Pentru a vă înscrie gratuit sau pentru mai multe informații despre program, vizitați www.MarriottBonvoy.marriott.com. Pentru a afla mai multe despre Moxy Hotels, vizitați www.MoxyHotels.com.
- Follow Moxy pe Instagram
- Urmărește Moxy pe YouTube
- Engage #AtTheMoxy
- Află mai multe pe moxyhotels.com
Despre Apex Alliance Hotel Management
Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se concentrează pe stabilirea și dezvoltarea parteneriatelor de lungă durată cu investitorii instituționali, proprietarii de hoteluri sau fondurile de capital privat, oferind în același timp servicii de management hotelurilor lor existente sau viitoare, cu o echipă dedicată de hotelieri pasionați. Misiunea companiei este de a obține un randament premium al investițiilor, oferind în același timp clienților cele mai bune servicii, în cadrul standardelor de marcă ale lanțului internațional selectat. Viziunea companiei este de a deveni cel mai mare operator hotelier independent din Europa Centrală și de Est printr-o abordare creativă și atentă, luarea rapidă și adaptativă a deciziilor și flexibilitatea în sectorul în continuă schimbare al ospitalității și turismului. Obiectivul AAHM, în calitate de operator independent, este să asigure relația dintre investitorii / proprietarii de hoteluri care nu sunt hotelieri și nu au experiență și cunoștințe de administrare a hotelului zilnic și lanțuri hoteliere internaționale care furnizează mărci prin acordurile de franciză.
Compania deține și administrează hoteluri din România, Lituania, Letonia și Estonia. Pentru mai multe informații, accesați http://www.apexalliancehm.eu/.