București, 29 mai
Ciuc Radler® vine cu o nouă inovație la nivel de produs și lansează un gust inedit, de vară: Pepene și Coacăze Negre. Brandul își completează astfel portofoliul actual, care include alte trei varietăți: Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie, Vișină și Lămâie, toate cu cu 0.00% alcool. Sortimentul de Pepene și Coacăze Negre are un gust ușor, echilibrat și ideal pentru o zi caldă de vară – cu doar 29 kcal/100ml.
„Segmentul Flavored fără alcool este cel mai dinamic în piața de bere, cu creșteri semnificative de la an la an. De aceea, este esențial să inovăm, să aducem consumatorilor gusturi surprinzătoare și provocatoare”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
„Avem mare încredere în noua variantă – Pepene și Coacăze Negre, care a fost imediat îndrăgită de către consumatori, încă din etapa de testare. Suntem atenți la nevoile consumatorilor și asta se vede atât în produsele pe care le lansăm, cât și în modul în care alegem să le comunicăm ”, a mai declarat reprezentanta companiei.
Ciuc Radler® își propune să fie un catalizator al distracției cotidiene. Astfel, brandul a început să comunice în 2023 pe platforma „Ia-ți doza de FUN”. Noua comunicare Ciuc Radler® a fost vizibilă încă din luna aprilie și va continua pe parcursul verii. Campania este una integrată, cu o prezență 360 la nivel de touch points de la TV, digital, OOH, radio, până la comunicare cu creatorii de conținut și prezența la Electric Castle, alături de activări speciale și promoții în magazine.
DESPRE CIUC RADLER®
Ciuc Radler®, prezent de mai bine de 10 ani pe piața locală, face parte din portofoliul HEINEKEN România. Fiind unul dintre jucătorii reprezentativi în categoria Flavored beer, brandul surprinde în permanență consumatorii cu inovații de produs și de ambalaj, fiind caracterizat prin varietate la nivel de portofoliu, respectiv: Pepene & Coacăze negre, Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie & Vișină și Lămâie – toate prezente în segmentul de 0.00% alcool, alături de varianta Lămâie și Lime 1.9% alcool.
Ciuc Radler® susține consumul moderat de alcool și a creat o sortimentație potrivită pentru toate momentele din zi, având un aport caloric redus, fără coloranți și fără conservanți artificiali.
DESPRE HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World 2030’.
Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro și pe LinkedIn.