TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, care activează și pe categoria de patiserie prin gama de produse TopWafers, răspunde cererii pieței și insight-urilor legate de aromele preferate de consumatori prin lansarea a trei noi produse care completează portofoliul.

 

Ca urmare a insight-urilor legate de consumatorii de înghețată și patiserie, de preferințele acestora în materie de produse, gramaj și sortimentație dobândite ca rezultat al campaniilor de marketing online implementate în 2020 și pe fondul obiceiurilor de consum și trendurilor determinate de contextul pandemic, TOPGEL își completează portofoliul cu trei noi produse recent lansate.

 

Cele trei produse adresează atât cererea pe piața de înghețată cât și cererea pe piața de patiserie, în speță pe napolitane.

Produsele care completează portofoliul pe categoria de înghețată sunt Melone, produs cu aromă de pepene roșu și Illusion Cornet cu aromă de caramel sărat – din gama premium, disponibile în congelatoarele TOPGEL din cele peste 20.000 de magazine partenere.

Produsul care completează portofoliul pe categoria de napolitane este TopWafers cu aromă de alune de pădure la gramaj de 50 de g, disponibil atât în magazinele fizice cât și online pe marketplace-ul eMAG.

 

„Suntem întotdeauna atenți la preferințele clienților noștri, la trendurile de consum și la tendințele pe care le putem previziona legate de evoluția pieței de înghețată și de napolitane. Din acest motiv ne facem planurile de business și de producție cu atenție și luăm în calcul toate detaliile necesare lansării unor produse noi, cu ingrediente de calitate și care să fie de interes pentru consumatorii TOPGEL. Una dintre valorile noastre este să venim în întâmpinarea clienților finali cu produse pe care să și le dorească,” spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL

 

TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România.

Cu o istorie de 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, peste 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 26 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și trei camioane frigorifice.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here