- Programul de loialitate este destinat tuturor utilizatorilor de servicii mobile Vodafone
- Utilizatorii de abonamente, de cartele preplătite, precum și clienții Vodafone Business au acces la reduceri foarte avantajoase direct în aplicația My Vodafone
- Vodafone Club reunește beneficii de la multe dintre cele mai cunoscute branduri
București, 28 ianuarie 2021 ̶ Vodafone România lansează VODAFONE CLUB, programul de loialitate adresat tuturor utilizatorilor de servicii mobile Vodafone, fie că este vorba despre persoane fizice care beneficiază de abonamente și cartele preplătite, precum și clienți Vodafone Business. Utilizatorii se vor putea bucura de ofertele programului, în care vor regăsi multe dintre cele mai cunoscute branduri din România.
Branduri de renume și reduceri substanțiale disponibile direct în My Vodafone
Programul de loialitate VODAFONE CLUB este conceput pentru a arăta aprecierea față de utilizatorii de servicii mobile și de a recompensa încrederea acestora în prima rețea de telefonie mobilă digitală din România.
Prin intermediul programului recent lansat, Vodafone își dorește să ofere clienților săi flexibilitate, acces la produse și servicii de calitate, precum și oportunitatea de a alege beneficiul dorit în funcție de nevoile cotidiene. Astfel, utilizatorii au acces, simplu și rapid, direct în aplicația My Vodafone, secțiunea „Program de loialitate”, la un portofoliu cu zeci de reduceri la produse și servicii variate, de la comercianți consacrați. Lista de parteneri și ofertele vor fi actualizate periodic.
Reducerile se vor rezerva direct în aplicație, printr-un simplu click, iar clienții vor primi un cod aferent voucher-ului rezervat pe care îl vor folosi la achiziția de produse sau servicii la preț redus, atât online, cât și în locațiile fizice ale partenerilor. Ofertele vor acoperi categorii variate, pentru a satisface o gamă largă de preferințe: sport, sănătate, educație, modă, culinar, tehnologie, electronice, produse pentru copii și pentru casă.
Printre partenerii din VODAFONE CLUB se numără: 7Card, AVStore, BestKids, Bitdefender, Cărturești, Deichmann, Domino’s Pizza, Arthur, Jerry’s Pizza, Lego, Logiscool, Salomon sau Vivre.
Clienții Vodafone Business vor beneficia de reduceri la serviciile destinate companiilor oferite de Bitdefender, BlackCab sau Regina Maria.
Lista completă este disponibilă în secțiunea dedicată din aplicația mobilă My Vodafone.
Mai mult decât atât, în fiecare lună toți clienții se vor putea bucura de reduceri de top, disponibile exclusiv în luna curentă, sub denumirea de OFERTA LUNII. Spre exemplu, în luna ianuarie, beneficiarii programului de loialitate pot opta pentru reduceri de până la 50% la serviciile de fitness și nutriție de la 7Card, la magazinele Intersport sau la serviciile medicale oferite de rețeaua de sănătate Regina Maria.
Programul de loilalitate VODAFONE CLUB va deveni disponibil în perioada următoare și pentru utilizatorii de servicii fixe.
Despre Vodafone
Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, iar capabilitățile, experiența și prezența noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susține schimbarea pozitivă pentru societate. Rețelele noastre mențin familiile, prietenii, afacerile și guvernele conectate și – așa cum a fost demonstrat clar în situația generată de Covid-19 – avem un rol esențial în menținerea funcționării economiilor și a sectoarelor critice, precum educația și asistența medicală.
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 45 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 30 septembrie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV și peste 112 milioane de dispozitive IoT conectate.
Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile de concediu de maternitate și parental, sprijinim femeile să-și atingă potențialul cu ajutorul serviciilor de comunicații și îmbunătățind accesul la educație și abilități digitale pentru femei, tinere și pentru societate, în general. Tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
De asemenea, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025 și până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 pentru operațiunile sale și prin reutilizarea, vânzarea sau reciclarea a 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.
Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.