București, 9 iulie 2020
OMNIASIG Vienna Insurance Group și ALTEX România au demarat un parteneriat pentru a crește accesul românilor la servicii financiare de calitate care să asigure stabilitate și un nivel crescut de trai, pe termen lung. Astfel, clienții pot achiziționa direct din magazinele ALTEX produsele OMNIASIG, însemnând asigurare auto facultativă Casco, asigurări de locuințe obligatorii și facultative, asigurări de călătorie și asigurări RCA.
Proiectul pilot a fost demarat în luna mai, inițial în cinci magazine, iar din iulie, a fost extins în întreaga rețea de magazine. Polițele de asigurare OMNIASIG pot fi acum achiziționate în toate magazinele ALTEX și Media Galaxy și sunt vândute de personal certificat ISF (Institutul de Studii Financiare).
Colaborarea dintre cele două companii s-a conturat rapid și firesc, în baza valorilor comune orientate către adaptarea constantă la nevoile clienților. Cu o istorie de aproape 30 de ani pe piața locală, ALTEX asigură prin magazinele sale accesul oamenilor la tehnologie, la cele mai mici prețuri din România. Totodată, OMNIASIG face, de 25 de ani, din performanță o tradiție și investește în îmbunătățirea permanentă a serviciilor oferite clienților săi.
Costi Stratnic
Vicepreședinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group |
,,Parteneriatul nostru cu ALTEX este unul complex și pe multe zone, una dintre ele fiind cea a punctelor de vânzare deschise din toată rețeaua Altex și Media Galaxy, ceea ce aproape dublează prezența noastră teritorială. În plus, vom avea un program zilnic extins, asemănător magazinelor și vom încerca să punem la dispoziția clienților produse retail simplificate, chiar și co-brand, astfel încât procesul de vânzare să fie unul facil. Pentru început, ne vom axa pe produse de asigurare a locuințelor, asigurări auto și de călătorii.”
Edvin Abdulachim
Director Comercial ALTEX |
,,Imperativul în retail este alinierea la o nouă realitate în care oamenii au nevoie mai mult ca oricând de siguranță și de confort. Chiar și în vremuri incerte, suntem alături de clienții noștri și ne asigurăm că răspundem tuturor nevoilor lor. Astfel, alături de noul nostru partener OMNIASIG am găsit calea potrivită pentru ca o serie de produse atât de importante precum asigurările să poată fi disponibile în întrega noastră rețea.”
***
OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă pe piața asigurărilor din România din 1995, fiind o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea și coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.
Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii esteformat din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări. Cei peste 25.000 de angajaţi ai Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) au grijă de nevoile de zi cu zi ale peste 22 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994 și beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor’s. Acesta este cel mai bun rating al unei companii din indicele ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena. Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.
ALTEX România este lider pe piața de retail din România, cu 125 magazine deschise în țară. În peste 28 de ani de provocări, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România.
Încă de la înființare, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile.
Altex oferă clienților o gamă variată de electrocasnice mici, electrocasnice mari, produse cosmetice, parfumuri, obiecte de voiaj, trolere, produse pentru bebeluși, articole pentru copii, biciclete electrice, mașini second-hand, laptopuri, televizoare, telefoane, produse software, aspiratoare, fiare de calcat, aparate de aer condiționat, jocuri pentru PC și diverse console (cum ar fi PS sau Xbox), calculatoare pentru gaming și multe alte produse.
Serviciul de 2X diferența versus alte magazine online sau offline asigură clienților cel mai mic preț din România.
Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine.