• 11 magazine Kaufland au donat 18 de tone de alimente, în valoare de aproape 35.000 de Euro, către Banca pentru Alimente
  • Rețeaua Băncilor pentru Alimente, împreună cu 50 de organizații partenere, a distribuit echivalentul a 15.000 de porții de mâncare către 8.123 de persoane aflate în nevoie
  • Numai în luna martie, Banca pentru Alimente a distribuit 150 de tone de alimente, către mai bine de 30.000 de beneficiari finali
În cadrul campaniei #HrănimComunitatea, în săptămâna de după Paște, Banca pentru Alimente a distribuit gratuit 18 tone de alimente. Produsele au fost donate de 11 magazine Kaufland România, cu o valoare comercială de 168.619  RON, adică 34,827 de Euro.
Alimentele, constând în preparate din carne, legume și fructe, au fost gătite de către ONG-urile beneficiare și oferite către 8.123 de beneficiari finali, persoane care se află în situații vulnerabile sau carantina.
Porțiile de mâncare caldă au hrănit beneficiari din județele Bihor (1.551 de persoane), Arad (407 persoane), Timiș (800 persoane), Suceava și Botoșani (365 persoane) și Municipiul București (5000).
„Ne bucurăm că putem fi alături de Rețeaua Națională a Băncilor de Alimente pentru îndeplinirea misiunii umanitare, de a oferi hrană celor care au mare nevoie în această perioadă dificilă, dar și pentru a contribui împreună la combaterea risipei alimentare”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
În cadrul campaniei #HrănimComunitatea inițiate de Rețeaua Națională a Băncilor de Alimente, în mai puțin de o lună de la lansare, au fost distribuite peste 7000 de pachete de alimente și produse de igienă pentru persoanele din zone defavorizate sau afectate de epidemia de COVID și au fost oferite peste 400 de porții gătite personalului medical în lupta cu noul coronavirus.
“Suntem foarte fericiți pentru că #HrănimComunitatea, campania pe care am început-o acum în aprilie, are deja un impact atât de mare. Partenerul nostru, Kaufland România, s-a alăturat în săptămâna de după Paște cu o donație substanțială de produse din carne, un aliment cu care, din păcate, persoanele din categorii vulnerabile nu se hrănesc suficient de des”, a declarat Gabriel Sescu, fondatorul Rețelei Naționale a Băncilor pentru Alimente.
Campania #HrănimComunitatea este o inițiativă recentă a Rețelei Băncilor pentru Alimente, care își propune să doneze pachete de alimente persoanelor din zonele cele mai afectate de pandemia de coronavirus, dar și personalului medical din prima linie în lupta cu COVID, prin intermediul ONG-urilor partenere.
Despre Banca pentru Alimente
Rețeaua Băncilor pentru Alimente de pe teritoriul României colectează produse alimentare și nealimentare care sunt în termen și bune pentru consum de la donatori (producători agro-alimentari, importatori si distributori, retaileri și vânzători en detail), pe care le distribuie gratuit către ONG-uri ce gestionează programe sociale destinate persoanelor în nevoie și grupurilor vulnerabile. Toate Băncile pentru Alimente sunt, la randul lor, organizații caritabile non-profit, neafiliate politic sau religios și echidistante, care funcționează după principiile Federației Europene a Băncilor Alimentare (FEBA).
În luna martie cele cinci Bănci pentru Alimente din București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov și Oradea au colectat de la partenerii rețelei peste 150 de tone de alimente în valoare totală de 1,98 milioane de RON și le-au donat către cele 172 de ONG-uri caritabile susținute de rețea. Donațiile reprezintă 72.520 de porții, de care s-au bucurat peste 30.000 de beneficiari din întreaga țară.
Partenerii care donează recurent produse prin Rețeaua Băncilor pentru Alimente sunt: Metro Cash&Carry, Albalact, Lidl, Kaufland, Danone, Unilever, Covalact, Kellogg’s, Nestle, Mega Image, Tymbark, Orbico, Olympus Lactate Brașov, Cora, ORKLA Foods Romania, Heidi Chocolat, REWE (Penny), Vitall Crevedia, Asociatia Somaro, Lucidius, Maresi, Fru-Fru, Primagra, Boglar Champ, EuroLact, Serpico, Andreea Star și Caroli.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 127 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here