În luna noiembrie, Philip Morris România a dat startul campaniei Unsmoke Romania și platformei unsmoke.ro – un îndemn adresat fumătorilor, nefumătorilor, autorităților, presei și tuturor celor care vor să contribuie la construirea unui viitor fără fum în România. Unsmoke Romania face parte din campania globală Unsmoke Your World desfășurată de Philip Morris în mai multe țări.
Unsmoke Romania este prima campanie împotriva fumatului demarată în țara noastră de o companie din industria tutunului. Mesajul campaniei este unul cât se poate de simplu:
Dacă nu fumezi, nu te apuca.
Dacă fumezi, lasă-te.
Dacă nu te lași, fă o schimbare.
Este un demers ce se adresează în egală măsură fumătorilor și nefumătorilor cu scopul de a porni un dialog autentic despre opțiunile pe care fumătorii le au pentru a elimina fumul din viețile lor și ale celor dragi.
„La nivel global, Philip Morris mizează pe viziunea unui viitor fără fum. Vrem să înlocuim țigările cu produse fără fum care prezintă risc redus pentru fumători față de continuarea fumatului. Însă pentru ca acest deziderat să devină realitate avem nevoie ca și celelalte părți, precum autoritățile de sănătate publică și guvernele, să aibă aceeași direcție ca și noi.” – a declarat Branislav Bibic, Managing Director al Philip Morris România.
Dragoș Bucurenci, director de comunicare la Philip Morris România, a adăugat: „Unsmoke vine să întărească mesajul că cea mai bună opțiune pentru fumători este să renunțe complet la fumat, dar celor care nu renunță vrem să le spunem că există alternative pe care le pot lua în considerare.”
La ora actuală sunt aproximativ 1,1 miliarde de fumători la nivel global. În ciuda eforturilor semnificative ale guvernelor de reducere a ratei fumatului, estimările oficiale ale Organizației Mondiale a Sănătății arată că în 2025 numărul fumătorilor va fi în continuare de peste 1 miliard. Cea mai bună alegere pentru toți fumătorii ar fi să renunțe complet la fumat. Cei care nu renunță trebuie să știe că există alternative care pot prezenta mai puține riscuri decât continuarea fumatului.
În ultimii ani au fost făcute progrese remarcabile susținute de cercetare științifică, tehnologie și inovație pentru a oferi alternative mai bune celor care altfel ar continua să fumeze. Accesul la informație este esențial pentru a ajuta fumătorii să facă cea mai bună alegere pentru ei.
În România, dar și la nivel global, campania Unsmoke include metode de comunicare online și offline, iar pe platforma www.unsmoke.ro, vizitatorii pot găsi sfaturi utile pentru a renunța la fumat și informații despre alternativele existente.
******
Philip Morris International: construirea unui viitor fără fum
Philip Morris International (PMI) transformă industria tutunului pentru a crea un viitor fără fum și, în cele din urmă, pentru a înlocui țigaretele convenționale cu produse fără fum în beneficiul adulților care altfel ar continua să fumeze, al societății, companiei și acționarilor săi. PMI este lider internațional în industria tutunului și se ocupă cu fabricarea și comercializarea țigaretelor, a produselor fără fum și a dispozitivelor și accesoriilor electronice aferente acestora, precum și a altor produse care conțin nicotină pe piețele din afara SUA. PMI construiește o nouă categorie de produse fără fum, care, deși nu sunt lipsite de riscuri, sunt o alegere mult mai bună decât continuarea fumatului tradițional. Prin eforturi multidisciplinare în dezvoltarea de produs, tehnologie de ultimă generație și oameni de știință de top, PMI își dorește să se asigure că produsele sale fără fum răspund preferințele consumatorilor adulți, precum și cerințelor riguroase de reglementare. Pentru mai multe informații, accesați site-urile PMI și PMIScience.