Plicurile SMITH&SMITH reprezintă noul canal de publicitate lansat de SPINMEDIA. Astfel, prin personalizarea a 100.000 de plicuri standard DL, în care sunt înmânaţi banii celor care se prezintă la ghişeele SMITH&SMITH din România, pentru transfer de bani din străinătate, mesajul publicitar al companiilor-cliente SPINMEDIA este citit de cel puţin 100.000 de potenţiali clienţi. Mesajul publicitar poate fi imprimat pe plic, ori 40%, pe partea cu clapeta plicului, ori 100%, pe ambele feţe.
Altfel spus, mesajul vizual, personalizat, al companiei-client SPINMEDIA, circulă împreună cu cele 100.000 de plicuri, ce reprezintă 100.000 de tranzacţii de transfer de bani, în peste 80 de ghişee SMITH&SMITH, din întreaga ţară.
Explicaţia impactului publicitar este simplă: la deschiderea plicului pentru a lua banii, clientul final va avea în faţa ochilor mesajul publicitar al companiei-client SPINMEDIA.
Ca să vă daţi seama de extraordinarul potenţial al acestui nou vector de publicitate, trebuie să ştiţi că instituţia de plată SMITH&SMITH a fost înfiinţată în anul 1999 şi este prima companie de transfer de bani care a activat în România. În cei 20 ani de activitate, SMITH&SMITH a câştigat încrederea clienţilor, oferind o gamă diversă de servicii de plăţi rapide, la comisioane atractive. Astfel, calitatea serviciilor şi comisioanele reduse au asigurat dezvoltarea instituţiei de plată SMITH&SMITH şi creșterea gradului de acoperire a reţelei sale interne. În acest moment, reţeaua SMITH&SMITH este formată din 81 de agenţii, cu un program prelungit de funcţionare, 7 zile din 7, 12 ore pe zi, multe fiind deschise în marile centre comerciale. SMITH&SMITH este opţiunea preferată de mulţi români şi pentru faptul că se fac plăţi în euro, dolari, lire sterline şi lei, la cursuri bune de schimb valutar, la tarife şi comisioane greu de concurat!
Am enumerat doar câteva argumente, care fac din noul canal de publicitate un vector ce va aduce companiilor-cliente SPINMEDIA beneficii incontestabile!
Daniel Neguț