Agenţia de publicitate SPIN MEDIA lansează noi vectori de publicitate. Una dintre căile inovative este promovarea mesajului publicitar pe boarding-pass-uri, adică pe cărţile de îmbarcare în aeronave. Este o soluţie de promovare exclusivă SPIN MEDIA, care ajunge, în final, direct în mâna călătorilor. Despre acest nou canal de publicitate, ne vorbeşte Sorin Gheorghiu, executive manager la SPIN MEDIA.

 

 

Care este noua soluţie de publicitate pe care o propuneti?

 

Este o oportunitate de promovare exclusiv oferită de Spin Media  de a derula campanii de publicitate pe cărţi de îmbarcare (boarding pass-uri) care sunt înmânate, în Aeroportul Internațional Henri Coandă, tuturor călătorilor Companiei WizzAir ce au bagaj de cală, ori celor care efectuează check-in-ul în aeroport. În acest fel, SPIN MEDIA aduce pe piaţa de profil un nou proiect media special, o abordare diferită de cele convenţionale, existente deja. De fapt, putem spune că noi venim în completarea vectorilor de publicitate deja existenţi.

 

Ce reprezintă aceste boarding-pass-uri (cărţi de îmbarcare)?

 

Practic, sunt tichete de călătorie față verso, alcătuite din două părți detașabile, care ajung direct în mâna călătorilor. Noi, SPIN MEDIA oferim companiilor care ne sunt cliente posibilitatea de a-şi pesonaliza aceste tichete pe verso prin mesaje publicitare proprii. Pe faţa boarding pass-ului sunt tipărite datele de zbor (numele călătorului, poarta de îmbarcare, numărul zborului şi destinaţia, ora de decolare etc…), iar spatele tichetului este destinat exclusiv mesajelor publicitare ale companiilor-cliente SPIN MEDIA, adresându-se direct consumatorilor.

 

Cum ajung cărțile de îmbarcare la călători?

 

Se recomandă sosirea pasagerilor la aeroport cu 2 ore înainte de ora planificată a zborului. Aceștia se prezintă la ghiseul de ticketing pentru a efectua check-in-ul în aeroport sau pentru a înmâna bagajul de cală. În acest mod le sunt oferite boarding-pass-urile necesare pentru continuarea călătoriei! Practic mesajul publicitar al companiilor-cliente  este alături de călător pe parcursul orelor petrecute în aeroport înainte de îmbarcare! Important de amintit este că, înainte de trecerea prin porțile de îmbarcare agenții de check-in verfică verdicitatea cărții de îmbarcare, adică o validează și îi lasă călătorului una din cele două părți detașabile, de mărimea unei cărți de vizită. Astfel, spațiul publicitar de pe verso va fi în permanență în posesia călătorilor, dacă vreți, ca un suvenir personalizat, mai special.

 

 

 

 

 

De ce v-aţi gândit la o asemenea sugestie de publicitate?

 

Încercăm să transformăm orice ocazie într-o oportunitate, am simțit că ar putea fi o idee nouă pentru piața media din Romania. Am dorit să venim cu un proiect inovativ, care să ne reprezinte, astfel încât clienţii noştri direcţi – mă refer, aici, la companiile care ne sunt cliente – să posede un nou canal prin care să-şi facă publicitate proprie şi care să ajungă, aşa cum spuneam la început, direct în mâna clientului final, adică a călătorului.

 

Care este numărul potenţialilor călători, care vor utiliza boarding-pass-urile şi care, astfel, vor primi în mod direct informaţiile publicitare ale companiilor-cliente SPIN MEDIA?

 

Spuneam că toţi călătorii WizzAir care au bagaj de cală, ori cei care efectuează check-in-ul în Aeroportul Internațional Henri Coandă primesc aceste boarding-pass. Media lunară a acestor pasageri este de 50.000. Aproximativ 46.000 dintre aceştia, călătoresc către destinții precum Italia, Marea Britanie, Germania şi Spania, unde sunt mari comunităţi de români.

 

Daniel Neguţ

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here