Gabriela Lupaș-Țicu a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul NN România începând din aprilie 2019.

 

Cu o experiență bogată în dezvoltarea afacerilor în jurul consumatorului, Gabriela a contribuit constant la formarea şi dezvoltarea unor echipe performante, pornind de la valorificarea potențialului oamenilor pe care i-a coordonat.

 

Noul Chief Marketing Officer al NN a absolvit facultatea de Relaţii Economice Internaţionale și are expertiză în dezvoltarea de produse şi branduri, consolidată în companii recunoscute în domeniul bunurilor de larg consum.

 

Din 1998, timp de 17 ani, Gabriela Lupaș-Țicu a avut diverse roluri de conducere la nivel regional în cadrul ariilor de marketing şi comerciale ale Gillette şi Procter & Gamble, Divizia Balcani şi Europa de Sud-Est. Din 2015, în rolul de Cluster Consumer Excellence Director al Molson Coors România și Bulgaria, Gabriela a fost responsabilă cu schimbarea strategiei şi accelerarea ritmului de creştere a brandurilor din portofoliu, precum şi de dezvoltarea talentelor, asigurând continuitatea echipei şi a rezultatelor de business.

 

”Mă alătur industriei financiare şi unei companii lider pe segmentul său de activitate având convingerea că principala calitate a unui om de marketing este capacitatea sa de a se reinventa constant. În această nouă etapă a carierei mele, mă bucur să pot contribui la promovarea brandului NN şi a valorilor asociate lui, cu miza principală ca acestea să rezoneze cu publicul căruia ne adresăm, indiferent de generație”, a declarat Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing Officer al NN România.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here