Începând cu 13 decembrie, bucureștenii își vor găsi inspirația în materie de design interior la o nouă adresă. Noul showroom, deschis de curând de Ceramika Paradyz – principalul producător de plăci ceramice din Polonia – este unul dintre cele mai mari și moderne zone de prezentare în domeniul design-ului de interior din oraș. Acesta expune cele mai moderne și în vogă produse, cele mai bine vândute colecții și include și o zonă dedicată vânzărilor. Principala idee a showroom-ului a fost aceea de a fi atât o zonă de inspirație pentru clienți, cât și un loc pentru întâlniri și discuții despre design-ul contemporan, design-ul interior fiind unul dintre subiectele principale.
Lansarea oficială a showroom-ului a avut loc pe 13 decembrie în București și a adus laolaltă reprezentanți mass-media, designeri, colaboratori ai Ceramika Paradyz și reprezentanții companiei. Participanții la evenimentul de lansare au avut ocazia de a descoperi gama de produse din portofoliul Ceramika Paradyz, să afle care sunt ultimile trenduri in materie de design interior și de a afla povestea brandului.
De reținut este faptul că potențialii clienți ce vor trece pragul acestui showroom unic vor avea posibilitatea să achiziționeze doar produse din portofoliul Ceramika Paradyz, fabricate în conformitate cu standardele internaționale. Colecția prezentată la showroom include plăci pentru pereți și pardoseli, gresie, cărămidă aparentă și plăci ceramice pentru exterior.
Showroom-ul a fost gândit astfel încât să expună cele mai importante produse oferind totodată o sursă de inspirație și soluții de design inovatoare. Magazinul a fost împărțit în patru zone distincte: prima zonă – cea de expunere, cuprinzând zece cutii amenajate pentru a imita camerele unei case, cu standuri de prezentare tip carte ce prezintă oferta diversă a producătorului și servind ca o modalitate convenabilă și atractivă de a căuta soluții adaptate pentru interiorul ales. A doua zonă este zona pentru designeri, arhitecți și consultanți de interioare, pentru a le oferi un spațiu în care să discute despre designul interior creativ și ușor de conceput. Această zonă este un punct central pentru clienții care caută un magazin unic, unde pot găsi atât produse, cât și sfaturi de specialitate în ceea ce privește designul de interior.
Showroom-ul din București vine, de asemenea, cu o inovație – zona Paradyz House, un spațiu special care cuprinde aranjamente ce imită adevărate interioare de acasă, cum ar fi living, baie, bucătărie și terasă. Spațiile astfel amenajate, cu mobilier și accesorii elegante, prezintă soluții specifice și rezultatul final. Ceramika Paradyz s-a ocupat, de asemenea, și de o zonă pentru clienți, zonă ce oferă serviciile unei echipe de specialiști în vânzări care sunt dornici să consilieze și să informeze clienții despre specificațiile produselor.
”Designul unic și calitatea excepțională a produselor noastre sunt apreciate de clienții noștri din toată lumea, în timp ce brandul câștigă din ce în ce mai multă recunoaștere internațională în afara Poloniei. România este una dintre principalele noastre piețe de export din Europa, ceea ce ne-a convins să deschidem un showroom monobrand în București. Acest lucru este o reconfirmare a creșterii dinamice a companiei noastre, este un pas ce consolidează poziția noastră pe piețele externe și servește ca angajament pentru deschiderea de noi magazine de acest tip în viitor.” Michal Okon, Director de Export al Ceramika Paradyz.
Ceramika Paradyz este unul dintre cei mai importanți producători polonezi de plăci ceramice. Compania va aniversa 30 de ani de activitate în anul ce vine. Produsele oferite de aceasta sunt create cu competența și curajul necesare pentru a stabili noi tendințe în domeniu. Este o companie de familie cu tradiție poloneză care împărtășește experiența sa cu alți parteneri, realizează inițiative sociale care transformă spațiul urban și susțin designul polonez. Ceramika Paradyz a câștigat, de asemenea, două dintre cele mai prestigioase premii din domeniul designului industrial – 2016 Red Dot Design Award pentru colecția sa ”Trakt” precum și 2017 IF Design Award pentru colecția Elanda/ Elando. Compania este, de asemenea, susținătorul de lungă durată al festivalului de design Lodz – cel mai mare eveniment dedicat design-ului din Europa Centrală și de Est.
Showroom-ul din București a fost creat în colaborare cu Ceramall SRL și se află pe strada Valea Cascadelor, numărul 26A.
Media contact:
Tomasz Popielawski Melania Adam
Spokesperson Press contact in Romania
Phone: +48 519 519 075 / 44 736 42 88 Phone: +40 757 239 210
e-mail: [email protected] e-mail: [email protected]
Ceramika Paradyż Ujezdzka 23 10 Samuil Vulcan st.
97-200 Tomaszów Mazowiecki 051702, Bucharest, Romania
www.paradyz.com and www.sklep.paradyz.com
Ceramika Paradyz este unul dintre cei mai importanți producători de plăci ceramice din Polonia. In ultimii 29 de ani compania a creat produse și a stabilit noi tendințe cu competență și curaj. Colecțiile de produse Ceramika Paradyz sunt complementare, oferind clienților gresie, faianță și elemente decorative în diverse formate. Unitățile companiei includ atât cinci fabrici de producție cu cele mai avansate parcuri tehnologice din Europa, cât și un depozit ultramodern cu spațiu generos de depozitare cu sistemul ”Paradyz Logistics & Trade” pentru colectarea și transportarea produselor finite. Ceramika Paradyz are peste 1600 de angajați ceea ce face compania unul dintre cei mai mari angajatori din regiune. Puterea și prezența companiei pe piață sunt evidențiate de cele trei mărci proprii – Paradyz, care servesc ca o marcă umbrelă, oferind o gamă variată de colecții în diverse stiluri și formate, precum și două sub-mărci sub marca principală: Paradyz My Way, dedicată clienților care caută soluții de design individuale și inovatoare și Paradyz Classica (fosta Kwadro Ceramika) adresată clienților care apreciază eleganța clasică la un preț atractiv. Ceramika Paradyz obține cu îndrăzneală cele mai prestigioase premii în domeniul designului și economiei – inclusiv premiul Red Dot Design 2016 pentru colecția Trakt, titlul de Ambasador al Economiei Poloneze acordat în 2016, Emblema de Aur la categoria QI în Competiția Internațională de Calitate Najwyższa Jakość, premiul Great Pearl of EU Ceramics with Diamonds obținut în 2016 și premiul pentru colecția Elanda/ Elando în competiția internațională iF Design 2017. Ceramika Paradyz este, de asemenea, sponsor al Festivalului de Design Łódź, cel mai mare eveniment dedicat designului din Europa Centrală și de Est. Numeroase premii confirmă rolul de lider al companiei, cu mult peste piața internă a materialelor de construcție și a designului interior. Astăzi, Ceramika Paradyz este, de asemenea, un exemplu al industriei poloneze, oferind produse care câștigă recunoașterea clienților din peste 50 de țări din întreaga lume.