Intr-un an cu multiple provocari, datorate schimbarilor legislative ce au impus inlocuirea caselor de marcat, furnizorii de echipamente fiscale au trebuit sa fata fata deopotriva cererii ridicate de pe piata, cat si procedurilor anevoioase de avizare a noilor modele de case de marcat cu jurnal electronic. In acest context, au fost invitati sa transmita auditoriului pulsul pietei, la Conferinta Nationala Magister, unii dintre cei mai importanti actori din domeniu, precum Dl. Velin Ganev – Director General Danubius Exim, liderul pietei de echipamente fiscale din Romania, si Dl. Marian Anghelescu, Președintele Patronatului Comercianţilor și Servisanţilor de Case de Marcat din România.
Printre speakeri s-au numarat: Nadir Azam si Bogdan Bratu – Zucchetti Worldwide Business Operations, Liviu Banulescu – Grenke Renting România, Madalina Ioja – Custom Production Europe, Nicolae Piroi – Accord Electronics, Vladimir Dimitrov – Valmed Freemex, Florin Bajan – Zeus Service, Judit Dobrescu – Scale Expert, Ioan Nemesiu – Gip Tronic. Mihaela Petcu, Director Vânzări Naţionale Magister, a prezentat rezultatele comerciale obtinute anul acesta de catre partenerii Magister din toate zonele tarii. Astfel, pe locul al treilea in topul Dealerilor Autorizati SmartCash RMS s-a clasat compania Birotech Pres din Targu Mures, locul secund este ocupat anul acesta de Simon Electronics din Satu Mare, iar fruntasa este, pentru a opta oara, firma Velvet Com din Bacau. In ceea ce priveste vanzarile de solutii de software catre comercianti, in 2018 s-a inregistrat recordul absolut de 1188 de licente software SmartCash RMS. Cresteri s-au inregistrat si in programul de perfectionare si calificare Partener Certificat Magister, in cadrul caruia s-au acordat 243 de certificate de licenta profesionala, tehnicienii din toata tara avand acces direct, rapid si transparent atat la platforma de e-learning, cat si la resursele tehnice din portalul Wiki Magister. Pentru 2019, dezvoltatorul Magister Software pregateste lansarea noii versiuni SmartCash POS NextGen pentru Windows, Android, iOS si Mac, versiune cu o larga aplicabilitate in diverse nise de retail si pe diverse platforme hardware, gratie tehnologiei proprietare LiveSync si functionalitatilor ce asigura mobilitate si flexibilitate, alaturi de suport pentru o gama larga de echipamente fiscale. Sunt prevazute a se lansa si aplicatii mobile complementare, disponibile gratuit in Google Play & Apple Store. Dor Bujor Pădureanu, Director General Magister Software, a prezentat direcţiile de dezvoltare a parteneriatelor companiei pentru perioada 2018-2020. Acestea sunt axate pe conceptul de cluster de soluții de tip “end to end” disponibile clientilor prin marketplace-ul integrat Magister. Astfel, companiile interesate vor putea sa-si procure din acelasi loc intreaga suita de aplicatii strans integrate informatic, necesare afacerii lor. Noul model va asigura beneficiarilor o implementare facila printr-un management unitar al proiectului si acces la finantare unica pentru intreaga solutie, gratie sinergiilor si parteneriatelor deja existente in reteaua Magister. “De ani buni deja, comertul cu amanuntul se confrunta cu schimbari legislative majore, ce au determinat reconfigurarea si recalibrarea pietei solutiilor de profil. Iata insa ca, in acest context tumultuos, reusim sa demonstram ca suntem uniti, gasind solutii de real ajutor pentru comercianti, demonstrand astfel ca piata solutiilor pentru retail se maturizeaza. Si cum in orice provocare rezida si o oportunitate, suntem increzatori ca putem nu doar sa depasim momentul, ci si sa profitam de ocazie pentru a pune in aplicare chiar si cele mai indraznete planuri de dezvoltare. Cu o retea atat de mare si puternica de profesionisti, avem toate atuurile pentru a scrie istorie in retailul modern din Romania. Multumim intregii familii Magister!”, a declarat Dor Bujor Padureanu, director general Magister Software. Despre Magister Software Înființată în 2002, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator și furnizor de soluții la cheie pentru retail din România, specializându-se în managementul eficient al lanturilor de retail. În cei 16 ani de activitate, Magister a contribuit la dezvoltarea și implementarea unor proiecte de anvergură din retailul românesc. Compania asigura o acoperire nationala, prin reteaua sa de parteneri certificati, evaluati si licentiati anual in cadrul programului de perfectionare profesionala Partener Certificat Magister. www.magister.ro Despre SmartCash Retail Management System Implementată în mii de unități comerciale, soluția SmartCash Retail Management System dezvoltată de Magister Software este, în prezent, cea mai raspândită platformă software integrata pentru retail din România. Platforma se adresează atat comercianților independenți, cat și rețelelor comerciale cu un număr mediu sau mare de unități, în continuă expansiune și cu o largă răspândire teritorială. www.smartcash.ro — |
Acasă
Economie generală
AFACERI Elita profesionistilor din retail, reunita la Conferinta Nationala Magister 2018