Gothaer Asigurări Reasigurări investește în a-și optimiza și mobiliza toate resursele de care dispune pentru o reacție cât mai rapidă în cazul unui eveniment catastrofal.
Nevoile fiecărui client sunt importante pentru Gothaer, iar în contextul în care un astfel de eveniment catastrofal presupune acumularea unui volum mult mai ridicat de avizări de daune decât în mod obișnuit, compania își întărește demersurile pentru a fi pregătită să fie alături de fiecare dintre clienții săi, în cel mai bun și mai rapid mod cu putință.
Primul pas de avizare a unei daune la Gothaer poate fi făcut facil online pe www.gothaer.ro/daune*.
Mai important, compania a ales să investească într-un program de formare profesională a angajaților proprii** pentru constatarea daunelor la proprietăți, pentru a putea astfel mobiliza un maximum de resurse în cazul gestionării unui volum mai mare de avizări care pot apărea odată cu producerea unui astfel de eveniment catastrofal.
Așadar, pe lângă procesele automate de constatare (care se desfășoară prin sisteme informatice capabile să preia și să gestioneze rapid informația) și resursele umane care deja fac parte din departamentul dedicat gestionării dosarelor de daună deschise la Gothaer, prin intermediul acestui program de formare care s-a finalizat la sfârșitul lunii octombrie a.c., compania va dispune de peste 90 de angajați proprii pregătiți și certificați să efectueze constatările daunelor la clădiri, astfel încât compania să își poată deservi cu profesionalism si promptitudine asigurații într-o eventuală situație de criză.
Suplimentar, societatea dispune de contracte de prestari servicii furnizate de parteneri specializați în constatarea dosarelor de daună, resurse accesibile și în contextul unui eveniment catastrofal.
Protecția prin reasigurare a societății a expunerilor preluate în asigurare atât de la clienți persoane fizice, cât și juridice, este asigurată de reasigurători de renume, cotați de agenții de rating recunoscute cu minimum A-, întărind astfel stabilitatea financiară a societății și capacitatea de a răspunde nevoilor clienților săi.
Strategia de reasigurare conform Solvency II presupune criterii bine definite de selectare a reasigurătorilor societății, menite a proteja și întări protecția financiară a clientului final. Printre reasigurătorii participanți în programele de reasigurare ale Gothaer, se pot enumera: General Reinsurance (Gen Re), SCOR, Hannover Re, Sirius, Swiss Re, Vig Re, Deutsche Ruck, Mapfre Re și alții.
*Precum și pe e-mail la adresa: [email protected] sau telefonic, la numărul 021.2.000.000 (disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 17.30, apel cu tarif normal).
**Certificarea angajaților se desfășoară prin cadrul unui program de formare exclusiv, realizat în premieră în România de Gothaer în parteneriat cu Institutul de Studii Financiare (ISF).
***