Grupul Floria devine jucător național pe segmentul B2B și acționează ca broker de flori, devenind alternativă locală la brokerii de flori din Olanda. După consolidarea poziției în retailul de flori (B2C), online prin Floria.ro și offline prin cele 6 florării ale rețelei, Grupul Floria se focusează pe dezvoltarea vanzarilor B2B, segment care a generat 40% din afacerile consolidate din primele 9 luni.
Clienții corporate și IMM au generat în primele 9 luni ale anului o cifra de afaceri de 7 milioane de lei, reprezentând 40% din totalul la nivel de Grup. Cifra de afaceri consolidată a Grupului Floria în primele 9 luni a fost de 17.5 milioane lei, cu un avans de 40% față de perioada similară din 2017.
“Vânzările grupului Floria au înregistrat o creștere de 40% faţă de acelaşi interval al anului trecut, aceasta datorându-se atât extinderii distributiei B2B la nivel national, prin intermediul Floria International Wholesale, cât și creșterilor din retail (B2C), prin Floria.ro și rețeaua de florării. În acest moment, suntem singura alternativă locală la brokerii de flori din Olanda și asigurăm distribuție națională către revânzători, indiferent de dimensiunea lor” –declară Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.
Depozitul Floria, motorul dinamicii pozitive pe B2B
Motorul creșterii pe segmentul B2B este depozitul Floria, prin dezvoltarea distribuției la nivel național. Printr-o echipă dedicată de key accounts, activă în toate zonele țării, divizia de import a grupului Floria se adresează exclusiv revânzătorilor, respectiv depozite de flori și plante din întreaga țară. De asemenea, clienții tip small business, florării sau floriști independenți, sunt deserviți prin webshop, platforma online prin intermediul căreia pot comanda florile engros, cu livrare oriunde în țară.
“Acest an a adus o schimbare de focus, din retail, unde suntem recunoscuți drept un jucător important și avem un brand puternic, către segmentul B2B. După consolidarea operațiunilor în București, am decis să ne extindem la nivel național, dat fiind că dispunem de resurse pentru a gestiona comenzi de oriunde din țară. Am integrat modelul brokerilor de flori și plante din Olanda, care preiau comenzile prin personal de tip key account de la depozitele regionale, și prin webshop-uri de la florării și floriști independenți. Pentru aceștia, livrarea la adresă reprezintă un avantaj operațional important, având acces direct la flori proaspete din stocul producătorilor din Olanda” –adaugă Adrian Ciucur.
Depozitul Floria a fost lansat în noiembrie 2016, cu o investiție de peste 100.000 euro, având o suprafață de 330 mp. Acesta funcționează ca hub logistic pentru distribuția națională către depozite de flori și plante din întreaga țară.
Webshop-ul este o platformă specializată de e-commerce, prin care Grupul Floria promovează digitalizarea distribuției de flori și plante, ca pas firesc către dezvoltarea pieței din România și ridicarea standardului de calitate și eficiență din domeniu.
Prin webshop-ul Floria, revânzătorii din domeniu, ateliere de creație floristică, florării și designeri floriști, organizatori de evenimente sau săli pentru evenimente, pot comanda flori proaspete rapid, în regim engros, acestea urmând să le fie livrate direct la florărie sau la atelier.
Despre Floria
Floria.ro conduce in topul vanzarilor online de flori, implinind anul acesta 8 ani de existenta. Floria.ro a castigat de sase ori titlul “Floraria Anului” la Gala Premiilor eCommerce si din mai 2015 este Furnizorul Oficial al Casei Regale a Romaniei pentru buchete si aranjamente.
Reteaua de florarii Floria cuprinde 4 florarii in Bucuresti, in Piata Dorobanti, bd. Ion Campineanu, Afi Cotroceni si Baneasa Shopping City, precum si o florarie in Aeroportul Otopeni si una in Ploiesti.
Grupul Floria opereaza floraria online Floria.ro (Floria Network SRL), reteaua de florarii Floria (Flower’s Secret SRL), proiecte peisagistice si décor pentru evenimente (Floria Projects SRL), distributie de flori si plante catre retailul de tip IKA (Reteaua Floria SRL), precum si vanzari engros (Floria International Wholesale SRL).
Detalii suplimentare:
Anca Popa | Consultant PR | Zacke PR | [email protected] | 0724 202 474