Retailerul japonez MINISO și-a deschis primul magazin din România în Veranda Mall, sâmbătă, 1 septembrie. Lansarea a fost însoțită de reduceri, premii și un show inedit.
Show la Veranda Mall
MINISO s-a lansat pe piața din România în stilul în care comerciantul japonez și-a obișnuit clienții din toată lumea. Evenimentele de acest gen sunt deja o marcă MINISO.
Cei care au ajuns sâmbătă, 1 septembrie, la Veranda Mall au avut parte de un spectacol de percuție la tobe Taiko, tradiții japoneze autentice, premii surpriză și reduceri la toate produsele. Astfel, primii 200 de cumpărători au primit câte un cadou din partea gazdelor, în timp ce toată lumea s-a bucurat de 10% discount la toate produsele în ziua lansării.
Eveline Păuna a prezentat evenimentul, iar printre invitați s-au numărat influencerii implicați în campania de lansare: SORE, Sînziana Iacob, Andreea Retinschi, Andreea Verde și Anais Baby.
Cine este MINISO?
MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3000 de magazine în peste 70 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China.
Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.
Brandul MINISO a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia.
Succesul MINISO se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. Ye Guofu consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari.
Reprezentanții MINISO spun că principalele atribute în jurul cărora își desfășoară activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent și prețurile accesibile la care sunt vândute acestea. Mediul plăcut la cumpărături și serviciul de calitate față de clienți completează ideologia brandului.
Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii.
Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.
MINISO vinde și produse cu licență ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.
Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.
MINISO în România
Lansarea MINISO în România face parte dintr-un plan îndrăzneț de extindere a brandului, prezența în 100 de țări până în anul 2020.
Magazinul din Veranda Mall este doar începutul, până la finalul acestui an fiind programate încă două deschideri, tot în București, în Titan și Pantelimon.
Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, se plănuiește deschiderea a 40 de magazine în toată țara până în 2020.
Cu ambianța modernă și serviciile ireproșabile din magazinele sale, MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Produsele din magazinele MINISO se vor vinde cu prețuri între 10 și 99 de lei.
Publicul căruia ne adresăm în primul rând are între 17 și 35 de ani. Știm că este un segment exigent care pune întotdeauna o mare presiune pe producători, dar vorbim de o presiune pozitivă care ne face să ne perfecționăm zi de zi. Vom face tot ce ne stă în putință să ne mulțumim clienții. Îi așteptăm cu bucurie în primul nostru magazin, dar și în celelalte care vor fi lansate în România pentru că proiectul nostru aici este unul foarte amplu.”, a declarat Jake Liu, CEO Miniso România.