urnalul de Afaceri, publicație online axată pe zona de business din România, aniversează, odată cu publicarea numărului 61, cinci ani de activitate.
.
Jurnalul de Afaceri s-a impus pe piața din România ca o publicație care prezintă într-o manieră obiectivă companii ajunse la maturitate, manageri de succes, start-up-uri cu viziuni îndrăznețe, precum și articole de interes general pentru segmentul căruia i se adresează: persoane de decizie și de influență din mediul de afaceri românesc.
Publicația acoperă cele mai importante sectoare ale economiei, precum Producători, Retail, FMCG, Transport și Logistică, Telecomunicații, Finanțe, Sănătate, Energie, Minerit, Petrol și Gaze și Agricultură. Pe lângă profilele corporative ale companiilor ce reprezintă un model de urmat, fie prin nivelul de dezvoltare atins, fie prin viziune, Jurnalul de Afaceri prezintă, de asemenea, interviuri originale cu antreprenori aflați la început de drum și tendințele sectoarelor descrise. ”Începutul a fost, cum se întâmplă cu start-up-urile, plin de provocări. Cu timpul însă, am reușit să dezvoltăm parteneriate și să creștem constant, astfel încât, după cinci ani de muncă, să ne putem mândri cu parteneriatele încheiate, cu societățile prezentate și cu clienții care ne ajută să ne dezvoltăm prin campaniile pe care le derulăm”, a declarat Mădălina Chița, directorul publicației.
De-a lungul celor cinci ani, Jurnalul de Afaceri a colaborat cu un spectru larg de companii, cum ar fi Saint-Gobain, Siceram, Celco, Adeplast, Hercesa, STILL Material Handling, ASO Group, Rolem, Continental, Tibbett Logistics, H Essers, Oculus, Spitalul Sf. Constantin, Agroind Cauceu, Chemark Rom, Dachim, Smithfield Romania, Agricola sau Morandi, acoperind astfel domenii de interes din economie, aducând în fața cititorilor soluții și noutăți din sectoarele respective.
În numărul din august, Jurnalul de Afaceri vă propune să aflați mai multe despre companii precum Comvex SA, Consolight, Albrau, GRAL, SAFIR, dm drogerie markt, dar și să citiți despre comunicarea interculturală, ce aduce nou tehnlogia 5G sau care este drumul parcurs de un medicament până la aprobarea finală.
”Ceea ce vrem să realizăm este să oferim soluții. Am crezut și cred în mediul de afaceri românesc și mă bucur zilnic de mediul creativ al antreprenorilor. Companiile cu care lucrăm vin de fapt cu modele și soluții pentru piața în care activăm. Suntem încă o țară în dezvoltare și investitorii învață întotdeauna din greșeli – ale lor sau ale altora – iar dacă noi putem cumva să scurtăm acest proces de învățare, inițiatic, îmi place să cred că îi ajutăm să își dezvolte visul”, a declarat Mădălina Chița.
Prin conținutul original și specificitea lui, revista a reușit să încheie parteneriate și să organizeze campanii de promovare, oferind un plus de valoare prin durata prelungită a campaniilor și prin mixul inedit de elemente: știri, bannere, articole, comunicate de presă, machete de prezentare.
Pentru o expunere directă, Jurnalul de Afaceri a încheiat parteneriate media cu unii dintre cei mai mari organizatori de evenimente din România, printre care Romexpo, Business Mark, GPeC, Doing Business, Catalyst, Business Days, Business Review, IEAS, PRIAevents, Libero Events și mulți alții, și este prezentă la evenimente specifice zonei de business. Cu scopul de a crește vizibilitatea articolelor publicate, Jurnalul de Afaceri are o prezență constantă pe rețelele de social media, iar newsletterul transmis de două ori pe lună oferă abonaților informații de interes despre evenimente, articole, idei de afaceri sau statistici utile pentru orice domeniu de activitate.
Pe lângă profilurile corporative, posibilităţile de colaborare includ lansări de produse, de evenimente de business, de noi campanii şi proiecte. Printre beneficiile unui parteneriat cu Jurnalul de Afaceri enumerăm creşterea vizibilității, consolidarea imaginii companiei, îmbunătăţirea relaţiilor cu partenerii de afaceri, precum şi atragerea de investiţii sau viitori parteneri.
Despre Jurnalul de Afaceri
Jurnalul de Afaceri este o revistă de afaceri online care descrie mediul de afaceri românesc într-o manieră profesionistă, complexă, obiectivă și detaliată. Publicaţia lunară este transmisă electronic unui număr de 15.000 de reprezentanţi din managementul românesc. Aceştia sunt manageri de succes sau persoane de decizie care conduc companii mici, medii şi mari din țara noastră.
Jurnalul de Afaceri prezintă portrete de companii şi manageri de succes, descrie realitatea tuturor domeniilor abordate, analizează tendinţele pieţei într-o manieră obiectivă, conturând o imagine de ansamblu a mediului de afaceri românesc.