Producătorul de mașini premium Volvo Cars lansează astăzi M, un nou brand care va extinde operațiunile globale de mobilitate ale companiei, oferind acces sigur, la cerere pentru mașini și servicii, printr-o aplicație intuitivă.

Mai mult, M va învăța despre nevoile, preferințele și obiceiurile utilizatorului, personalizând relația cu consumatorul. Debutul său va avea loc în Suedia și SUA în primăvara lui 2019.

„Volvo Cars devine mai mult decât o companie producătoare de mașini. Observăm că utilizatorii din urban regândesc modul tradițional de ownership. M este parte a răspunsului nostru. Ne dezvoltăm pentru a deveni un furnizor de servicii direct către consumator sub noua noastră misiune ‘Freedom to Move’,” spune Håkan Samuelsson, președinte și director executiv Volvo Cars.

M dezvoltă propria tehnologie de învățare care întreabă utilizatorii despre nevoile lor specifice în loc să îi informeze doar despre locul din care pot lua o mașină.

Serviciile disponibile în prezent oferă în principal alternative pentru taxi sau transportul public„, spune Bodil Eriksson, CEO al Volvo Car Mobility. „Noi ne concentrăm asupra modului în care oamenii își folosesc mașinile, ceea ce ne diferențiază de ce există în prezent pe piață. Obiectivul nostru este să oferim o reală alternativă pentru acea experiență. Mașinile ar trebui să ne permită să ne trăim viața în felul nostru, să ne ajute să ducem lucrurile la bun sfârșit și să maximizăm timpul prețios pe care îl avem. Vedem oportunitatea de a oferi o experiență premium.”

Echipa experimentată și foarte talentată de ingineri de software împreună cu liderii competenți ai brandului M dezvoltă noul concept bazându-se pe cei 20 de ani de învățare și pe datele deținute de Sunfleet, pionierul în car-sharing al Volvo Car Group.

Compania Sunfleet este liderul de piață din Suedia în domeniul car-sharing cu 500.000 tranzacții anuale și o flotă de 1.700 de mașini. Compania va fi absorbită de către brandul M în 2019, iar serviciul va fi disponibil pentru toți membrii existenți Sunfleet.
Mobilitatea trece printr-o transformare fundamentală și Volvo Cars este lider în această schimbare. Lansarea M creează noi surse de venit pentru Volvo Cars și va fi parte din obiectivul companiei de a construi peste 5 milioane de relații directe cu consumatorul până la mijlocul deceniului următor„, a spus Samuelsson.

 

„Stockholm, Suedia, va fi baza de dezvoltare pentru M și este locul în care deja desfășurăm teste extensive. Un test Beta mai larg va avea loc în această toamnă”, a spus Samuelsson.

Mai multe informații despre serviciile M vor fi comunicate mai târziu în acest an.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Despre M

Fondat în 2018, M este un nou brand al Volvo Car Mobility, o entitate de sine stătătoare și deținută în totalitate de Volvo Car Group care are ca scop oferirea de alternative mai bune pentru deținerea unei mașini în rândul consumatorilor urbani și metropolitani. Misiunea M este să permită mai multor oameni să se miște liber și sustenabil. Platforma tehnologică proprie are scopul de a crea o nouă generație de consumatori de servicii de mobilitate și de a oferi o experiență mai intuitivă pentru consumatori. M se construiește pe două decenii de date și de experiențe valoroase din partea pionierului în car-sharing Sunfleet.
Vizitează site-ul nostru www.m.co

Despre Volvo Car Group

Volvo a început să producă în anul 1927. Astăzi, Volvo Cars este una dintre cele mai cunoscute și respectate brand-uri auto din lume, cu vânzări de 571.577 mașini în aproximativ 100 de țări în anul 2017. Din 2010 Volvo Cars este deținută de Zhejiang Geely Holding (Geely Holding) din China. Inițial compania a făcut parte din Volvo Group din Suedia – până în 1999, când compania a fost cumpărată de Ford Motor Company din SUA.

În România, autoturismele Volvo sunt distribuite de compania EIT sucursala Forum Auto, companie cu aproape 20 de ani de activitate pe piața locală.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here