Chiar daca conduci o afacere mica, este posibil sa ai nevoie de un program ERP pentru a o face sa creasca. De obicei, proprietarii unor afaceri mici evita sa investeasca in lucruri despre care nu stiu prea multe.
Exista mai multe motive pentru care un program ERP este de mare folos afacerii tale:
Centralizati informatiile
Nimanui nu-i place sa deschida pe computer o multime de programe pentru a putea gasi informatiile dorite. Este indicat ca la birou sa poti avea toate datele stranse intr-un singur loc si toti angajatii, din diferite compartimente, sa poata vedea informatiile care le sunt de folos. Un program ERP va permite sa faceti aceste lucru. De la contabilitate si vanzari pana la inventar si distributie, veti avea o singura baza de date care stocheaza toate informatiile importante. Nu numai ca acest lucru este logic, dar va si ajuta sa castigati timp.
Reduceti activitatile repetitive
In multe cazuri, angajatii sunt obligati sa stea ore intregi la birou pentru a trece diverse date pe o foaie de calcul sau pentru a verifica codurile produselor intr-o baza de date. Pentru ca orice antreprenor isi doreste ca angajatii sai sa fie incantati sa vina la munca, ERP reduce activitatile repetitive si monotone pentru angajatii tai. Ei nu vor mai trebui sa introduca datele de mai multe ori in sistem, iar toate informatiile de la diferiti membri ai personalului se pot strange laolata printr-un simplu clic al mouse-ului.
Controlezi usor toate activitatile
Unul dintre principalele puncte forte ale software-ului ERP este actualizarea datelor in timp real. Puteti sa va uitati la orice modul din sistem pentru a verifica starea sa specifica, apoi actionati rapid daca observati o problema. De exemplu, daca cel mai bine vandut produs din magazinul tau se epuizeaza din stoc, nu va trebui sa mergeti in magazie sa verificati, ci este suficient sa va uitati in sistem si, apoi, sa puneti mana pe telefon pentru a cere distribuitorului sa faca o noua livrare.
Tineti legatura cu clientii
Puteti utiliza un program ERP pentru gestionarea relatiilor cu clientii. Informatiile legate de facturare si contactele clientilor se strang in aceeasi baza de date in care se afla si datele referitoare la preferintele clientilor. In acest fel puteti supraveghea permanent care sunt produsele cele mai cautate.