Piata imobiliara este, deja de niste ani buni, supraaglomerata. Dar ea nu este inca o piata matura. Ritmul rapid de crestere si multiplele oportunitati investitionale, cu profituri imense, ale ultimilor ani, au atras mereu mai multi jucatori din tara si din strainatate. Putini au sesizat insa decalajul major creat intre dinamica acestei piete si oportunitatile de comunicare din cadrul ei.
Este meritul Directorului General al tIMOn Vlad Vlasceanu de a fi sesizat, in 2006, dupa doar doi ani de interactiune directa cu piata imobiliara, aceasta oportunitate imensa pe care o reprezinta targurile imobiliare. Aceasta experienta de doi ani in domeniu i-a fost insa suficienta nu numai pentru a observa oportunitatea, ci inclusiv pentru a incepe organizarea unor targuri imobiliare eficiente si de succes, atat la nivel local, pentru zonele cele mai dinamice, cat si la nivel national, iar mai nou sa pregateasca trecerea pentru aceasta toamna spre un targ international care sa aduca Bucurestiul pe o binemeritata pozitie de punct de atractie regional.
Dar nu este vorba pur si simplu de organizarea unor targuri ocazionale. Este mult mai mult decat atat. Avem de-a face cu lansarea unui brand absolut nou pe piata romaneasca, tIMOn. Este numele sub care se organizeazaaceste targuri, nume care este deja bine cunoscut oricarui jucator de pe piata romaneasca si in curs de a-si castiga o binemeritata notorietate pe plan international.
Suntem in plin succes. De 5 ani.
Contact:
Adresa:
Bd. Uverturii 224-240, sect. 6 cod 77603 Bucuresti – Romania.
Informatii la:
Tel:+4.021.310.17.71
Mobil: 0722.443.452 / 0765.237.817
E-mail:
[email protected]
Web: www.timon.ro