Într-o perioadă extrem de dificilă pentru industria HoReCa, DAbo Doner a deschis 4 restaurante într-o singură zi. Orașele alese pentru extinderea DAbo reprezintă trei premiere: Cluj-Napoca (2 restaurante), Bacău și Brezoi, care va fi și prima locație Drive-Thru a rețelei naționale DAbo Doner.
După ce a depășit din nou granițele României, la începutul acestui an, prin deschiderea primului restaurant românesc de fast-food în Londra, DAbo Doner continuă acum planurile de expansiune cu primele 4 unități deschise la nivel național.
Clujul și Bacăul erau de ceva vreme pe lista de așteptare, în urma numeroaselor cereri venite din partea clienților și francizaților. În Cluj au fost amenajate două unități moderne, în zone accesate intens atât de studenți, cât și de gurmanzii aflați în căutare de ceva diferit și gustos: Piața Unirii și Iulius Mall.
Prin locația din Bacău, DAbo va avea o acoperire și mai bună a regiunii Moldovei, o zonă care are deja multe unități pe harta francizei și foarte mulți fani ai celebrului doner german.
Cel de-al patrulea restaurant deschis este DAbo Doner Brezoi, prima locație de ”drive-thru” a francizei, care a fost și cea mai mare provocare a primăverii la nivel național. Ținând cont de traficul intens de pe Valea Oltului, de nivelul cererii, de conceptul servirii și de poziționarea restaurantului, se așteaptă ca DAbo să devină locul favorit al celor care tranzitează DN7.
“Când am spus că ne dorim un eveniment unic, în cadrul căruia să deschidem 4 restaurante într-o zi, în același timp, toată lumea ne-a spus că suntem nebuni. Și mă refer aici în special la francizații DAbo, care știu ce presupune să deschizi un nou restaurant, cât efort se depune și, de asemenea, care au simțit pe propria piele ce a însemnat ultimul an pentru industria HoReCa. Eu prefer să spun că am arătat curaj într-o perioadă de restriște a economiei românești. Am făcut eforturi supraomenești pentru a face lucrurile să se întâmple, și vorbesc atât despre amenajarea noilor unități, cât mai ales despre dislocarea echipelor de traineri și formatori DAbo în 3 orașe distincte. A fost o provocare să demonstrăm că se poate, dar iată-ne acum bucurându-ne de rezultate”, explică Dan Paștiu, fondatorul DAbo International.
La evenimentul de deschidere au participat Dan Paștiu – fondatorul DAbo, Loredana Beștea – CEO DAbo, Eusebiu Vasilescu – Director de Dezvoltare și Operare Franciză și Isabella Brănișteanu – Director de Marketing al DAbo, care au taiat panglica în același timp, fiecare în câte unul dintre cele 4 restaurante inaugurate.
În pofida pandemiei, 2021 este un an de dezvoltare pentru DAbo
Franciza merge mai departe cu planurile începute în 2020, dar întârziate de contextul pandemic, având în plan să deschidă în total 38 de unități la nivel național, până la finalul lui 2021.
“Orice criză vine cu greutăți, dar mai ales cu oportunități. Acest virus nu trebuie să stea în calea progresului. Este important ca antreprenorii să depună tot efortul posibil pentru a elimina consecințele unui context nefavorabil pentru toată lumea și pentru a profita de oportunități. Chiar dacă 2021 pare un an de recesiune economică, pentru noi, pentru DAbo, este un an de dezvoltare. Planul este ca până finalul anului să mai adăugăm pe harta DAbo 38 de restaurante”, încheie Dan Paștiu.
Pe plan extern, DAbo Doner își propune să deschidă anul acesta încă 5 locații în Londra și 40 de restaurante în toată Anglia în următorii 3 ani. Acestora li se adaugă deschiderea de noi unități în Spania și Luxemburg, în Ungaria – sub Master Franciză, prin intermediul partenerului din franciza DAbo care are unități deschise în Satu Mare și Baia Mare, dar și în Bulgaria – prin intermediul partenerului care deține deja două unități sezoniere pe litoral și un restaurant permanent în Mangalia.
Despre DAbo
Franciza DAbo, fondată de sibianul Dan Paștiu în 2013, numără în prezent 52 de unități deschise, care au în spate 30 de parteneri francizați. DAbo s-a extins rapid la nivel naţional, astfel că, în 2018, cifra de afaceri a întregului lanţ de restaurante a atins la 17 milioane de euro, iar în 2019 a ajuns la 22 milioane de euro. În 2020, cifra de afaceri a fost de 19 milioane de euro, în condițiile în care restaurantele au fost închise sau au funcționat doar în regim pick-up & delivery, conform regulilor impuse de contextul pandemic.
Principiul care stă la baza activității DAbo este prepararea produselor la fața locului, venind cu o alternativă sănătoasă, nutritivă și, în același timp, gustoasă, la clasica “shaorma cu de toate” sau chiar la kebap. Cu un concept diferit de clasicul fast-food, cu produse preparat în propriile fabrici și fără “îmbunătățirea” cărnii în procesul de preparare, DAbo a început să capete popularitate şi să le câștige încrederea clienţilor săi, extinzându-şi activitatea într-un interval foarte scurt în multe oraşe importante din ţară.