București, 4 mai 2018 – Investigațiile tehnice efectuate de Vodafone România privind imposibilitatea utilizatorilor săi de a plăti prin și Cernavodă în data de 1 mai 2018, între orele 19.00 și 20.38, au arătat că sistemele Vodafone Romania au funcționat permanent în parametri normali.

Imediat după semnalarea incidentului, Vodafone România a acordat tot suportul tehnic către CNAIR și Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), care operează platforma pentru efectuarea plăților, pentru remedierea disfuncționalităților platformei. În perioada imediat următoare, Vodafone România va continua să acorde tot suportul către CNAIR și STS pentru analizarea situației, determinarea cauzei incidentului și evitarea producerii unor situații similare în viitor.

Cu toate că sistemele Vodafone România au fost deplin funcționale în data de 1 mai 2018, compania a decis să achite plata tarifului de trecere a podurilor de la Fetești și Cernavodă pentru clienții pentru care peajul nu a fost emis, cu scopul de a-i proteja de eventuale sancțiuni generate în această situație de disfuncționalități ce nu sunt imputabile Vodafone România.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 47 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 18 țări. La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here