Noul concept de unitate digitala eXperience BCR revolutioneaza experienta clientilor printr-o interactiune cu tehnologiile bancare intr-un model interactiv prietenos și educativ. eXperience BCR plaseaza Romania in topul noilor tendinte bancare integrand tehnologii avansate in comunicarea și consilierea clientilor.

Pentru prima data in Romania o unitate bancara integreaza experienta clientului cu tehnologii precum:

Video-consilier – conceptul de consiliere video live.

Masa cu ecran Interactiv – asistenta prin simulatoare de produse și servicii bancare.

Idesk – Ecran informativ prin care clientul participa in mod direct impreuna cu consilierul pentru identificarea celor mai bune solutii pentru nevoile sale financiare.

Servicii complete de tranzactii bancare 24/24

Business HUB pentru clientii BCR: aceștia pot alege eXperience BCR pentru intalniri cu partenerii lor de afaceri intr-un spatiu dedicat și echipat in acest scop cu: wi-fi, conference call system, TV LCD pentru proiectii.

“Video Consilierul” din unitatea eXperience BCR este disponibil pentru clienti dupa finalizarea programului cu publicul, printr-o sesiune video live care permite intr-un mod interactiv transmiterea de informatii și simulari de calcul direct pe ecranul din fata clientului. Masa cu ecran interactiv este o tehnologie cu triplu rol de pre-consiliere, informare și educare a clientilor prezenta și ea 24/24. in plus, fata de acest triplu rol, masa interactiva poate deveni loc de joaca pentru copiii clientilor, oferind parintilor confortul total al consilierii.

eXperience BCR marcheaza un pas important in ceea ce BCR și-a propus sa ofere clientilor sai. Așa cum am promis ne dorim ca fiecare client al bancii sa regaseasca in BCR un partener. Și pentru aceasta investim sustinut in agentii, tehnologie și oameni punand la dispozitia clientilor posibilitatea de a testa și de a intelege serviciile bancare la un alt nivel. Aducem evolutia tehnologiei și interactiunea umana de incredere intr-un concept integrat de agentie a viitorului. eXperience BCR – sucursala digitala va deveni un instrument major in strategia de educare a clientilor pentru digital banking“, a declarat Dana Demetrian, Vicepeședinte Retail&Private Banking, BCR.

Odata cu noul concept de sucursala digitala, clientii vor economisi timp care va putea fi folosit pentru o consiliere de calitate. Timpul de așteptare la ghișee se va reduce, experienta bancara a clientul va fi optimizata prin accesarea rapida a informatiilor, prin testarea unor optiuni inovative intr-un mediu unde clientii pot beneficia de asistenta specializata și disponibilitate extinsa a unor servicii complexe.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here