Potrivit QuickMobile.ro, cel mai mare specialist in tehnologie din Romania, utilizatorii prefera, cand vine vorba de protectia telefoanelor, capacele pentru spate si sticla temperata. in topul preferintelor romanilor se mai regasesc husele tip agenda si tocurile. Bugetul mediu alocat pentru acest tip de accesorii este de 150 de lei.
Capacele care acopera doar spatele telefonului sunt preferate in special de cei care cumpara telefoane foarte subtiri si care doresc sa scoata in evidenta aceasta caracteristica a dispozitivelor. Astfel, 53% dintre clienti aleg aceste accesorii. Pentru a veni in intampinarea acestei dorinte, QuickMobile a inclus in oferta modele de capace pentru spate care au o grosime de doar 0,3 mm. Pentru acest tip de accesorii, romanii cheltuiesc in medie 80 de lei.
in ceea ce priveste protectia ecranului, romanii aleg in numar tot mai mare sticla temperata, in detrimentul foliilor din plastic. Astfel, peste 90% dintre clientii QuickMobile cumpara protectii pentru ecran din sticla temperata, iar restul aleg folii din plastic. Protectiile din sticla temperata, pentru care clientii aloca un buget mediu de 60 de lei, au urmatoarele avantaje: nu afecteaza calitatea culorilor afisate de ecran, se dezlipesc mai greu, nu prind aer sub ele si ofera o rezistenta sporita in caz de socuri.
Husele tip agenda, preferate de 38% dintre clientii QuickMobile, ofera si alte functionalitati, pe langa protectie completa si eleganta. Multe modele sunt prevazute cu buzunare pentru carduri si carti de vizita, iar unele functioneaza si ca suport pentru telefon, care ii permite utilizatorului sa vizualizeze continutul intr-un mod confortabil. Bugetul mediu alocat de clienti pentru acest tip de produs este de 70 de lei.
Pe de alta parte, tocurile sunt preferate de 2% dintre clienti, in special de cei mai in varsta, avand ca avantaje faptul ca pot fi folosite pentru o gama mai larga de modele si pretul scazut, bugetul mediu pentru achizitia acestora fiind de 50 de lei.
Spre deosebire de anii trecutii, cand clientii tineau cont in primul rand de pret atunci cand optau pentru o solutie de protectie pentru telefon, acum cele mai importante sunt detalii precum designul si calitatea produsului.
„Daca in trecut s-a mers strict pe protectie, in detrimentul designului, acum lucrurile s-au schimbat. Producatorii mari de accesorii pentru protectia telefoanelor pun acum accent mai mare pe design si materiale premium”, a declarat Tudor Tiboc, General Manager QuickMobile.
in privinta alegerilor accesoriilor pentru protectia telefoanelor in functie de sex, exista unele diferente: barbatii opteaza in special pentru huse din piele, simple, elegante si de culoare neagra, iar femeile pentru cele din categoria de lux, cu design deosebit si in culori la moda.
Exista si o categorie de utilizatori care prefera sa nu foloseasca accesorii de protectie pentru telefoane. Procentul acestora este insa redus, situandu-se la 7% din totalul clientilor QuickMobile.