Compania Blue Air isi exprima ingrijorarea cu privire la peste 21 000 de pasageri ce au achizitionat bilete de avion in prima parte a lunii septembrie si care pot fi major afectati de posibila greva Romatsa din data de 1 septembrie.

Compania aeriana se va afla in imposibilitatea de rerutare imediata a pasagerilor afectati in mod direct in data de 1 septembrie, deoarece zborurile din zilele urmatoare au grad de ocupare ce atinge frecvent 100% pe rutele operate de Blue Air.

Din acest motiv, dorim sa atragem atentia ca efectele posibilei greve din data de 1 septembrie se vor simti minim 7-10 zile dupa aceasta data.

Compania Blue Air ar putea suferi pierderi de minim cateva sute de mii de euro.

Un alt factor care creeaza un impediment major companiilor aeriene in luarea unei decizii de amanare sau anulare a zborurilor si comunicarea acesteia cat mai urgent catre pasageri, este perioada nedeterminata a acestei posibile greve anuntata in mod repetat in mass media.

Mai mult, o problema foarte grava o constituie romanii care si-au terminat sejurul si sunt in imposibilitate financiara de a platii servicii de cazare si alte cheltuieli necesare perioadei pana la care isi pot relua calatoria cu avionul.

O eventuala greva Romatsa ar produce in principal un mare disconfort fizic, psihic si financiar in randul pasagerilor din perioada imediat urmatoare, precum si consumarea de eforturi de ordin uman si finaciar in randul companiilor aeriene, aeroporturilor, agentiilor de turism, precum si a altor agenti economici implicati in acest circuit.

Compania Blue Air face apel la autoritatile implicate in gestionarea si solutionarea acestui conflict, in gasirea urgenta a unei solutii, impreuna cu reprezentantii Romatsa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here