Veniturile operatorului prin cablu UPC Romania au crescut cu 7,7% in primul semestru, de la 68,9 milioane de dolari in primele sase luni ale anului trecut la 74,2 milioane de dolari, in contextul cresterii numarului de abonamente vandute clientilor.
in trimestrul al doilea, veniturile UPC Romania au crescut cu 8,7%, de la 34,3 milioane de dolari in aprilie-iunie anul precedent la 37,3 milioane de dolari in acelasi interval din 2014, se arata intr-un raport al grupului american Liberty Global, care controleaza compania din Romania, anunta Mediafax.
Anul trecut, veniturile UPC Romania au crescut cu 8%, la peste 140 milioane de dolari, de la 130 milioane de dolari in anul anterior, pe fondul avansului portofoliului de clienti.
Portofoliul de clienti al companiei in Romania a crescut usor in primul semestru, de la 1,154 milioane la miljlocul anului trecut la 1,158 milioane in iunie 2014, in timp ce raportat la 1,189 milioane la sfarsitul anului trecut se afla in scadere.
Compania si-a imbunatatit pozitia in privinta liniilor generatoare de venit (revenue generating unit – RGU) atat fata de jumatatea anului trecut, cat si fata de decembrie, ceea ce inseamna ca UPC Romania a reusit sa vanda clientilor un numar mai mare de abonamente, printre care internet, televiziune sau telefonie.
„Investitiile sustinute in retea, in servicii si in echipa noastra si oferta (…) contribuie la consolidarea pozitiei UPC pe piata locala de telecomunicatii”, a declarat Severina Pascu, director general al UPC Romania & Ungaria, potirivt unui comunicat al UPC Romania.
Numarul liniilor generatoare de venit a urcat cu peste 6%, la 1,862 milioane in iunie, de la 1,75 milioane in aceeasi luna a anul trecut. in decembrie numarul liniilor generatoare de venit se situa la 1,843 milioane.
Compania a depasit pragul de 500.000 de clienti de televiziune digitala, de 400.000 de clienti de internet si pe cel de 300.000 de clienti de telefonie, se arata in comunicatul UPC Romania.
UPC a castigat aproximativ 57.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, ceea ce reprezinta o crestere anuala de peste 16%. La 30 iunie 2014, UPC oferea servicii Fiber Power catre 406.700 de clienti. Peste 70% dintre acesti clienti beneficiaza de internet de mare viteza, in timp ce peste 53% din clientii de internet UPC au WiFi.
in trimestrul al doilea, UPC a atras peste 21.700 noi abonamente de televiziune digitala, ajungand la sfarsitul lunii iunie pe acest segment la 514.800. Cresterea anuala pentru operatiunile de televiziune digitala este de peste 16%. La sfarsitul lunii iunie 2014, aproximativ 26% din clientii UPC de televiziune digitalã (peste 133.300), beneficiau si de televiziune HD.
Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de peste 21%, in trimestrul al doilea, compania avand o baza de aproximativ 304.900 clienti cu servicii de telefonie. in decembrie, numarul de clienti pe acest segment se situa la 279.100.
UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piata locala.
Operatorul roman este afiliat la UPC Broadband, divizia europeana a grupului Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din lume.
Principalii concurenti ai UPC Romania sunt RCS&RDS si Romtelecom.
Compania furnizeaza servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica), internet in banda larga si telefonie in aproximativ 200 de localitati.
Liga1 o sa le aduca cifre si mai frumoase la finalul anului.
Aceasta crestere este adusa de Liga 1, mai mult ca sigur. Au facut o alegere buna cand s-au hotarat pentru campionatul romanesc