Vanzarile marcii germane BMW au crescut anul trecut cu 8%, la 1,66 milioane de unitati, un nou record, iar grupul auto s-a mentinut pentru al noualea an consecutiv lider pe piata autoturismelor de lux, in pofida intensificarii concurentei din partea rivalilor Audi si Mercedes-Benz.

Livrarile anuale ale Audi au urcat cu 8%, la 1,58 milioane de masini, iar cele ale Mercedes cu 11%, la 1,46 milioane, potrivit Mediafax.

„Grupul BMW a raportat din nou vanzari record in 2013 si este numarul unu pe segmentul premium. in pofida dificultatilor care persista pe multe piete, vrem sa ne crestem vanzarile si sa avem in 2014 un nou an record”, a declarat seful diviziei de vanzari a grupului, Ian Robertson, citat de Bloomberg.

Incluzand si rezultatele marcilor Mini si Rolls-Royce, grupul BMW a consemnat o crestere de 6%, la 1,96 milioane de masini anul trecut.Vanzarile brandului Mini au urcat cu 1%, la 305.030 masini, iar cele ale Rolls-Royce au avansat cu 2%, la 3.630 de unitati, un nou record.

Grupul german creste cheltuielile cu modele noi pentru a ramane lider de piata in fata Audi si Mercedes, companii care au ca obiectiv sa preia prima pozitie pe acest segment pana la sfarsitul deceniului.

Pentru a-si pastra avansul, BMW intentioneaza sa-si extinda in acest an gama de modele prin introducerea autoturismului sport hibrid i8.

De asemenea, grupul va prezenta la salonul auto de la Detroit, noul coupe compact Seria 2. BMW vrea sa foloseasca acest model pentru a redobandi primul loc in topul vanzarilor din SUA, pierdut in fata Mercedes anul trecut.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here