Volumul inregistrat in primele 8 luni, este de doua ori mai mare decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut
Bucuresti, 24 septembrie 2012 – Clientii BCR din categoria microintreprinderilor au efectuat, in primele opt luni ale anului 2012, tranzactii prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR in valoare de peste 50 milioane lei.
„Serviciul Alo 24 Banking BCR inregistreaza in continuare o crestere in utilizare in randul clientilor de tip microintreprinderi, volumul tranzactionat fiind de doua ori mai mare decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Microintreprinderile pot efectua prin telefon o gama larga de operatiuni care sa ii sustina in afaceri. Astfel, clientii beneficiaza de confort si fac economie de timp efectuand operatiuni bancare in timp real, fara a fi necesara deplasarea la banca“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
Valoarea medie a unei tranzactii efectuate prin telefon de catre clientii microintreprinderi este de 7.000 lei, cu diferente semnificative intre mediile de tranzactionare in lei fata de valuta, aceasta ajungand pana la 26.000 lei in cazul tranzactiilor interbancare in valuta.
Serviciul Alo 24 Banking BCR permite clientilor BCR efectuarea de operatiuni bancare si obtinerea de informatii personalizate despre conturile proprii prin telefon, beneficiind de suportul unui consilier Contact Center
Clientii micro pot efectua prin telefon multiple operatiuni bancare, beneficiind in acelasi timp de avantaje financiare: reduceri de comisioane si cursuri de schimb valutar preferentiale, in comparatie cu operatiunile efectuate la ghiseu:
schimburi valutare la cotatii preferentiale pentru valutele EUR, USD, GBP, CHF, CAD, AUD;
comision zero pentru plata facturilor catre furnizorii care au conventie incheiata cu banca
informatii pentru instrumente de debit utilizate (CEC, cambie, bilet la ordin): data emiterii, data compensarii, data scadenta
gestionarea rapida a transferurilor programate pentru o data viitoare, a Standing Order si a platilor de tip Direct Debit
deschiderea/inchiderea conturilor de investitii/depozitelor la termen, achizitionarea / vanzarea certificatelor de depozit cu discount
Serviciul Alo 24 Banking BCR poate fi accesat de persoana fizica recunoscuta si acceptata de clientul detinator al serviciului ca utilizator autorizat, recunoscut in baza unui mandat. Clientul poate numi un singur utilizator autorizat, iar serviciul este non stop la dispozitia utilizatorilor, acestia putand efectua plati prin telefon, fara a depinde de programul de lucru al unitatilor BCR.
Pentru a utiliza serviciul Alo 24 Banking BCR, clientii pot apela gratuit numarul 0800.801.BCR (0800.801.227).
Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a bancilor de locuinte si a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania, dupa gradul de incredere al clientilor si dupa numarul celor pentru care BCR este principala institutie cu care fac banking.
BCR ofera gama completa de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor si 643 de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din Romania pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR avand la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – peste 2.400 de bancomate si POS – 15.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Aproximativ 50.000 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in cadrul a 3.000 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 iunie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 215,2 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 1.751,3 milioane EUR si un raport cost/venituri de 51.9%.